لوگو My Very Hungry Caterpillar AR

My Very Hungry Caterpillar AR

تصاویر My Very Hungry Caterpillar ARتصاویر My Very Hungry Caterpillar ARتصاویر My Very Hungry Caterpillar ARتصاویر My Very Hungry Caterpillar ARتصاویر My Very Hungry Caterpillar AR

توضیحات

در بازی My Very Hungry Caterpillar AR کودکان بار دیگر با این شخصیت محبوب و دوست داشتنی همراه می‌شوند. کاراکتر اصلی این بازی کرم ابریشم گرسنه‌ای است که باید به او غذا بدهید و شاهد رشد و بزرگ شدن او باشید. بعد از نگهداری و غذا دادن به کرم گرسنه خود در یک مرحله او تبدیل به پروانه می‌شود و از آن پس چالش‌های شما هم در این بازی جدیدتر و جذاب‌تر خواهد شد.

در این بازی باید با خزش روی زمین، خوراکی‌ها و میوه‌های اطراف را بخورید تا بتوانید رشد کنید و بزرگ شوید. هر زمان هم که احساس خستگی کردید می‌توانید روی جایگاه خود بروید و بخوابید تا انرژی خود را بدست آورید. برای سرگرمی کرم گرسنه خود به کشف اسباب بازی‌های رنگی بروید و با آن‌ها بازی کنید. در دنیای اطراف شما پدیده‌های زیادی منتظر کشف شدن هستند و با گشت و گذار در اطراف خود قطعا آن‌ها را خواهید دید.


ویژگی‌های بازی My Very Hungry Caterpillar AR :


• AR خارق العاده و طراحی سه بعدی کاراکتر اصلی

• پرورش مهارت‌های کرم گرسنه خود

• فعالیت‌های تعاملی گسترده

• بازی کردن بدون برنده یا بازنده بودن

• مناسب استفاده کودکان

• موسیقی متن آرامش بخش


شما می‌توانید کرم گرسنه خود را داشته باشید و از او مراقبت کنید و یا از کودکتان بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. بازی My Very Hungry Caterpillar AR را می‌توانید بدون نیاز به اپل آیدی از آی‌اپس دانلود و نصب کنید و از این برنامه محبوب و جذاب لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

We’ve optimized My Very Hungry Caterpillar AR to support Apple’s latest augmented reality technology. You'll experience significant performance improvements including better tracking, rendering, and 3D object detection.


توسعه دهنده

StoryToys Entertainment Limited