لوگو My Town : Hospital

My Town : Hospital

5
تصاویر My Town : Hospitalتصاویر My Town : Hospitalتصاویر My Town : Hospitalتصاویر My Town : Hospitalتصاویر My Town : Hospital

توضیحات

آیا تا به حال شده که بخواهید به عنوان یک پزشک، پرستار یا بیمار بازی کنید؟ دست‌ها را بانداژ کنید، از استاتوسکوپ استفاده کنید، تب را بررسی کنید و حتی به پدر کمک کنید تا مادر را با عجله وارد اتاق زایمان کند! My Town: Hospital توسط سازندگان My Town، بزرگترین بازی خانه عروسک واقع گرایانه برای کودکان، ساخته شده است. این بیمارستان با دیگر بیمارستان‌ها فرق دارد؛ اینجا جایی است که بچه‌ها می‌توانند با اتاق‌های معاینه واقعی مانند اتاق MRI و اشعه ایکس، یک اتاق اورژانس کوچک و حتی یک اتاق ریکاوری آشنا شوند. My town: Hospital تمام امکانات لازم را دارد!



  • My Town: Hospital به تمام بازی‌های جدید ما متصل است، بنابراین می‌توانید شخصیت‌ها را بین این بازی‌ها جابجا کنید.


My Town چیست؟ بازی‌های My Town، بازی‌هایی برای نقش آفرینی هستندو شباهت بسیار زیادی با خانه‌های عروسکی دارند. کودکان در این بازی‌ها می‌توانند وانمود کننده که یک پزشک، بیمار و حتی پرستار هستند. My Town: بیمارستان طیف وسیعی از لوازم جانبی و مکان‌های متنوع را برای نقش آفرینی کودکان فراهم کرده است.


ویژگی‌ها:



  • دارای 9 اتاق مختلف مانند MRI، Xray، New Bird، اتاق ریکاوری، اتاق نوزادان و مطب دکتر است که می‌توانید در آنها شخصیت‌ها را درمان و معاینه کنید.

  • شخصیت‌های زیادی در بازی وجود دارند که می‌توانید آن ها را به دیگر بازی‌های My Town منتقل کنید. - -

  • صدها لوازم جانبی، هدایا و آیتم‌های جدید. - بازی ارزشمند برای کودکان با قابلیت‌های چندلمسی

  • بچه‌ها می‌توانند روی یک تبلت با هم بازی کنند. به روز رسانی و ارتقاء رایگان است. هر چیزی که تصورش را بکنید در این بیمارستان قابل انجام است.


تغییرات نسخه اخیر

We've fixed some bugs and glitches. Sorry for that! Please update all apps in order for sharing to work.


توسعه دهنده

My Town Games LTD