لوگو Motivation - Daily quotes

Motivation - Daily quotes

تصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotesتصاویر Motivation - Daily quotes

توضیحات

فرقی نمی‌کند که شما زمان سختی را می‌گذرانید و یا نه، همه‌ی انسان‌ها در هر شرایطی نیاز به انگیزه دارند تا بتوانند به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کنند. گاهی تنها تلنگری کافیست تا ناامید نشویم و به تلاش و کوشش خود ادامه دهیم. اما ممکن است مشغله‌ی زیاد اجازه ندهد که جملات انگیزشی را جستجو کنید و یا در دفتری یادداشت کنید، اما اپلیکیشن Motivation - Daily quotes این مشکل را برایتان حل کرده است و شما به جای جستجو در اینترنت می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید که به صورت هوشمند این کار را برای شما انجام می‌دهد.


پس از دانلود و نصب اپلیکیشن کافیست اهداف کلی خود را در اپلیکیشن ثبت کنید تا جملات انگیزشی متناسب با اهدافتان هر روز برایتان نمایش داده شود. علاوه بر این شما امکان این را دارید تا برای جملات انگیزشی هر روزه تعداد و زمان مشخص کنید، اگر دوست داشته باشید این امکان را دارید که فضای اپلیکیشن را شخصی‌سازی کنید، برای مثال می‌توانید فونت و استایل نوشته ها را تغییر دهید و از فضای دلخواهتان لذت ببرید.


امکانات و ویژگی ها:

• خواندن هزاران جمله انگیزشی

• پیدا‌کردن کتاب‌های انگیزشی

• امکان ذخیره کردن و به اشتراک‌گذاری

• تنظیم کردن reminder روزانه برای سخنان انگیزشی

• سخنان انگیزشی دسته بندی شده

• قابلیت شخصی سازی کردن اپلیکیشن به وسیله ثبت اهداف، تغییر تم، استایل و فونت نوشته ها

• وجود موضوعات متفاوت برای جملات انگیزشی از جمله غزت نفس، روابط، استرس، سلامت، ایمان و ...


هر مرحله از زندگی می‌تواند چالش‌های روحی روانی زیادی برای هر فرد بوجود بیاورد و همین باعث ایجاد اهداف مختلفی می‌شود که همه اینها نیاز به انگیزه دارند برای مثال سخت کار کردن، ورزش کردن، آموزش دیدن، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس، کشمکش‌های عاطفی، افسردگی، درس های زندگی، بیزینس و درآمدزایی همه اینها چالش‌هایی هستند که هر روزه ما غرق در آنها هستیم و برای ناامید نشدن در این مسیر گاهی نیاز به تلنگر‌های کوچک انگیزشی داریم امروزه تکنولوژی حتی در این مسیر هم همراه شما خواهد بود و این امکان هر روزه به سادگی با Motivation - daily quotes برایتان فراهم شده است.


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

Monkey Taps