لوگو Monument Valley 2

Monument Valley 2

5
تصاویر Monument Valley 2تصاویر Monument Valley 2تصاویر Monument Valley 2تصاویر Monument Valley 2تصاویر Monument Valley 2

توضیحات

همزمان با یادگیری اسرار هندسه مقدس، مادر و فرزندی را در سفری در دل معماری جادویی، مسیرهای توهم‌آمیز و پازل‌های لذت‌بخش راهنمایی کنید.


این بازی دنباله Monument Valley 2، که به عنوان بازی سال 2014 انتخاب شده بود، منتشر شده است. یک ماجراجویی کاملاً جدید، در دنیایی زیبا و غیرممکن منتظر شماست.


به Ro کمک کنید تا اسرار دره را به فرزندش بیاموزد، محیط‌های خیره‌کننده را کاوش کند و معماری را دستکاری کند تا مسیرشان را از دل آنه‌ها پیدا کنند.


=====


«به طرز ماهرانه‌ای پیچیده‌تر از بازی پیشین است» - WIRED


«من مجذوب هر چیزی که دیدم و شنیدم شدم.» - DESTRUCTOID


«یکی از بهترین تجربه‌های بازی موجود در میان همه دستگاه‌ها است؛ چه رسد به موبایل» - POCKETGAMER


=====


یک ماجراجویی مستقل


داستانی کاملاً جدید از جهان Monument Valley. برای لذت بردن از Monument Valley 2 لازم نیست قبلا Monument Valley را بازی کرده باشید.


هر پازل به صورت جداگانه طراحی و ساخته شده است.


از خطاهای دیداری و پازل‌های آرامش‌بخش لذت ببرید. با استفاده از قابلیت‌های جدید بازی، غرق پویایی بین شخصیت‌های بازی شوید.


جلوه‌های بصری معاصر


آثار هنری از ترکیبی از سبک‌های معماری، جنبش‌های هنری و تأثیرات شخصی الهام گرفته‌اند؛ و هر کدام به ساختارهای هندسی خیره‌کننده ترجمه شده‌اند.


جلوه‌های صوتی زیبا


خود را در مناظر صوتی ملودیک منحصر به فرد غوطه ور کنید؛ هر کدام از این قطعات، به صورت جداگانه، برای هر مرحله از سفر Ro و فرزندش طراحی شده‌اند.


=====


Monument Valley 2 فقط با دستگاه‌هایی که iOS 9 یا بالاتر دارند سازگار است.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

ustwo Games Ltd