لوگو Mass Unfollow for Instagram

Mass Unfollow for Instagram

تصاویر Mass Unfollow for Instagramتصاویر Mass Unfollow for Instagramتصاویر Mass Unfollow for Instagramتصاویر Mass Unfollow for Instagram

توضیحات

برنامه مدیریت اینستاگرام Mass Unfollow for Instagram برای iOS ، یک ابزار کاربری برای شما کاربران آیفون و آیپد است که می‌توانید از آن برای نظم دادن به اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید، برای مثال شما با این برنامه می‌توانید پست‌هایی که دوست ندارید را پاک کنید، فالورهایی که غیر فعال هستند را حذف کنید و حتی لایک‌های خود را از روی پست‌هایی که نمی‌خواهید بردارید. در این برنامه شما این امکان را دارید که همزمان اکانت‌های متعددی را به برنامه اضافه کنید و در آن‌ها تغییراتی که دوست دارید را بوجود آورید.


ممکن است فکر کنید می‌توانید همه این کارها را با خود برنامه اینستاگرام هم انجام دهید، اما اشتباه می‌کنید! انجام دادن این کارها در اپلیکیشن اصلی زمان زیادی از شما می‌گیرد، اما با دانلود برنامه Mass Unfollow for Instagram برای آیفون، شما می‌توانید این کارها را سریع‌تر انجام دهید و اکانت خود را مدیریت کنید. اگر شما هم از این برنامه استفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Thai Dinh