لوگو Lucid Dream Adventure ++

Lucid Dream Adventure ++

تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++تصاویر Lucid Dream Adventure ++

توضیحات

کلیه امکانات آنلاک میباشد✅

با اسکارلت کار نمیکنه✅

روی خرید کلیک کنید و سپس کنسل کنید?


Lucid Dream Adventure یک بازی ماجراجویی با امتیاز و کلیک شگفت انگیز است که هزاران بازیکن در اطراف آن هستند

دنیا عاشق شده اند سرنوشت لوسی کوچک را هدایت کنید و برای نجات مادرش، سفری جادویی و خطرناک به دنیای رویاها را آغاز کنید. در این نامزد شده برای مهم ترین بازی جوایز مستقل، ده ها پازل و ماموریت جالب را حل خواهید کرد. شما با شخصیت های اسرارآمیز زندگی در سرزمین های رویایی صحبت خواهید کرد و در حین سفر در سطوح دقیق دنیای رویاهای سورئال، حیله گری و احتیاط را نشان خواهید داد.

ماجراجویی رویای شفاف داستانی استعاری از رنج، از دست دادن و پشیمانی است که جای خود را به قدرت خارق‌العاده عشق می‌دهد.


چرا بازیکنان عاشق ماجراجویی رویایی شفاف هستند:

• با گرافیک های زیبا و دستی تحت تاثیر قرار می دهد

• با داستانی مرموز و اعتیادآور حرکت می کند

• با موسیقی خاطره انگیز و اصلی مسحور می شود


مختصری در مورد داستان:

در بازی Lucid Dream Adventure شما نقش لوسی را بازی خواهید کرد، یک دختر بچه زنجیر چرخدار، که به دنبال درمانی برای یک مادر بیمار لاعلاج، سفری ماجراجویانه را در دنیای رنگارنگ و سورئال رویا آغاز می کند. این فقط به شما بستگی دارد که ماموریت او موفقیت آمیز باشد. در طول سفر یک Oneiromancer، یک مترجم خواب های مرموز، شما را همراهی می کند. او کیست و قصد واقعی او چیست؟ با Lucid Dream Adventure آشنا شوید و یک سفر فوق العاده را شروع کنید. در طول سفر از جمله موارد زیر بازدید خواهید کرد:

• سیاره خارق العاده Oneiromancer با بزرگترین ترس ها روبرو خواهد شد

• صحرای متروک زمان، جایی که گذشته با حال در می آمیزد

• چشمان جهان اسرارآمیز، جایی که شما به یک سفر ستاره ای راه می روید


چرا ماجراجویی رویای شفاف:

سطح سختی متعادل، زیبایی‌شناسی اصلی و ارزش‌های جهانی که Lucid Dream Adventure ارائه می‌کند، باعث شده تا بازی توسط هزاران بازیکن در سراسر جهان شناخته شود و همچنین توسط هیئت داوران بسیاری از مسابقات بین‌المللی برای توسعه‌دهندگان بازی مستقل مورد توجه قرار گیرد. بازیکنان به ویژه قدردانی می کنند:

• 10 منطقه رویایی منحصر به فرد و با دقت تصفیه شده

• گیم پلی اعتیاد آور، پر از پازل ها و ماموریت های جالب

• گرافیک زیبا و دستی

• یک داستان فوق العاده و تکان دهنده، پر از پیچ و خم

• موسیقی متن اصلی

به هزاران بازیکن راضی بپیوندید و شانس خود را در دنیای Lucid Dream Adventure امتحان کنید. لوسی کوچولو روی کمک شما حساب می کند!


درباره بازی های دالی:

ما یک استودیوی مستقل کوچک هستیم. ماموریت ما ایجاد بازی هایی است که از گیم پلی جالب برای ایجاد مشکلات اجتماعی سریع استفاده می کنند. ما معتقدیم بازی های رایانه ای باید دنیا را تغییر دهند. آنها به مخاطبان گسترده ای می رسند و می توانند به تأمل منجر شوند، به همین دلیل است که آنها رسانه ای فوق العاده برای انتقال ارزش های جهانی هستند. ما می خواهیم این اصول را با ایجاد بازی های هیجان انگیز برای شما دنبال کنیم که برای مدت طولانی در حافظه شما باقی خواهد ماند.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Grzegorz Kowal