لوگو Locket Widget ++

Locket Widget ++

تصاویر Locket Widget ++تصاویر Locket Widget ++تصاویر Locket Widget ++تصاویر Locket Widget ++تصاویر Locket Widget ++تصاویر Locket Widget ++

توضیحات

دکمه آپلود رسانه از آلبوم عکس ✅


دکمه برای ذخیره تصاویر ✅


برای آپلود عکس از آلبوم ? با وارد کردن پروفایل شخصی خود و کلیک بر روی آیکون ابزار و فعال کردن ویژگی ها ویژگی ها را فعال کنید و سپس برنامه را ببندید و باز کنید ? دوربین جلو را انتخاب کنید ? فلش را روشن کنید ? دکمه را فشار دهید تا آپلود شود عکس از آلبوم و انتخابش کنید ? دکمه کپچر ✅ را فشار دهید


به افرادی که به آنها اهمیت می دهید - نگاهی اجمالی به آنچه در طول روز انجام می دهند.


نحوه کار به این صورت است: وقتی دوستی برای شما عکسی می فرستد، فوراً در ویجت Locket در صفحه اصلی شما ظاهر می شود. برای ارسال پاسخ، روی ویجت ضربه بزنید، یک عکس بگیرید و آن را به صفحه اصلی دوستانتان ارسال کنید. وقتی Locket شما با چیز جدیدی به روز می شود، احساس جادو می کند!


همانطور که از Locket استفاده می کنید، تاریخچه ای از تصاویری که برای دوستان خود ارسال کرده اید نیز ایجاد می کنید. در برنامه Locket به پایین اسکرول کنید تا در زمان سفر کنید و تاریخچه خود را کاوش کنید.


Locket فقط برای نزدیکترین دوستان شما است. این برای بهترین دوستان، دوست دختر، دوست پسر و خانواده شما عالی است. برای دوستانه نگه داشتن چیزها، فقط می توانید تا 5 دوست در برنامه اضافه کنید.


لطفاً برای ما در team@locketcamera.com بنویسید. از اینکه Locket را در صفحه اصلی خود دارید متشکریم!


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Locket Labs, Inc.