لوگو HOME Security Camera & Monitor

HOME Security Camera & Monitor

تصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitorتصاویر HOME Security Camera & Monitor

توضیحات

دوربین مانیتور امنیتی خانه یک برنامه ضد سرقت است که برای محافظت و نظارت بر خانه شما ساخته شده است. هر دو دستگاه (تلفن یا تبلت) را وصل کنید و آنها را به سیستم ضد دزد عالی تبدیل کنید - یک دستگاه را در منطقه ای که می خواهید نظارت کنید بگذارید و دستگاه دوم را به هر کجا که نیاز دارید ببرید.


امکانات:

مانیتور تصویری زنده



  • به لطف ویدیوی تمام صفحه در پنج سطح کیفیت مختلف، می توانید هر چیزی را، در هر مکان و در هر زمان نظارت کنید. با خیال راحت از دوربین جلو یا پشت دستگاه مانیتورینگ خود استفاده کنید.


ایمن و قابل اطمینان



  • دوربین مانیتور امنیت خانه از طریق شبکه های WiFi، 3G یا LTE کار می کند. در صورت قطع وای فای به طور خودکار و سریع دوباره وصل می شود!


کاربر پسند



  • با دوربین مانیتور امنیت خانگی، می توانید خانه خود را تنها با یک نگاه به نمایشگر گوشی خود کنترل کنید.


سیستم صوتی با کیفیت بالا



  • شما می توانید هر صدای کوچک، هر نفس یا آه صدا را بشنوید، حتی اگر دور باشید (در یک جریان صوتی و تصویری زنده). دوربین مانیتور امنیت خانگی می تواند به عنوان یک کنترل صوتی از راه دور خانه امن شما استفاده شود.


چند پلت فرم



  • دوربین مانیتور امنیت خانه به شما امکان می دهد از تعداد نامحدودی دستگاه نظارت کنید. شما می توانید به دستگاه ها در پلتفرم های نرم افزاری مختلف متصل شوید.


پیکربندی سریع



  • پیکربندی سریع و ایمن از طریق WiFi محلی با جستجوی خودکار دستگاه یا از طریق کد دعوت QR کمتر از 30 ثانیه طول می کشد.


محدوده نامحدود



  • طیف گسترده ای از شبکه های پشتیبانی شده اتصال بی حد و حصر را برای شما به ارمغان می آورد. به لطف دوربین مانیتور امنیت خانگی، هر جا که می‌روید، حتی در جایی که سیگنال WiFi ضعیفی وجود دارد، متصل می‌مانید.


اول امنیت



  • تمام ارتباطات به طور ایمن از طریق راه حل ابری رمزگذاری شده است. رمزگذاری استاندارد صنعت برای اطمینان از اینکه فقط بینندگان شما به جریان شما دسترسی دارند استفاده می شود.


هشدار باتری



  • از وضعیت باتری دستگاه راه دور مطلع شوید. زمانی که سطح باتری به زیر 10 درصد یا مقداری که به صورت جداگانه تنظیم شده باشد، زنگ هشدار همیشه به شما هشدار می دهد.


بسته هشدار امنیتی خانه



  • با دوربین مانیتور امنیت خانه ما، فقط یک بار پرداخت می کنید و سپس می توانید از برنامه در چندین دستگاه استفاده کنید.


مجموعه گسترده ای از گزینه ها



  • آیا می خواهید برخی از ویژگی ها را شخصی سازی کنید؟ این فقط به تصور شما بستگی دارد که چگونه از دوربین نظارت ما استفاده کنید. آیا عاشق استفاده از دوربین امنیتی هستید؟


خوب است اگر بتوانید یک بررسی مثبت و صادقانه در AppStore بگذارید. از شما برای استفاده و پشتیبانی از دوربین امنیتی متشکریم.


از برنامه بدون محدودیت در Wi-Fi خود استفاده کنید یا اشتراک های ما را برای اتصال ابری بخرید تا از برنامه در شبکه های مختلف یا دو Wi-Fi مختلف استفاده کنید. بدون اشتراک، اگر همه دستگاه‌های شما فقط از یک Wi-Fi استفاده کنند، یک دستیار قابل اعتماد به دست می‌آورید که بدون مشکل کار می‌کند. هنگامی که برای استفاده از اتصال ابری مشترک شدید، می‌توانید شبکه‌ها را مطابق با تمام نیازهای خود ترکیب کنید.


اگر اتصال ابری را از طریق اشتراک انتخاب کنید، به دست می آورید:



  1. حالت قابل اعتماد برای اتصال به شبکه محلی خود از طریق 3G/4G/LTE

  2. دسترسی به سرورهای ما در سراسر قاره ها برای اطمینان از اینکه هرگز از تماس خارج نمی شوید

  3. اتصال چند پلت فرم منحصر به فرد در تلفن همراه یا دسکتاپ


همه اشتراک ها به صورت خودکار قابل تمدید هستند. در تأیید خرید، پرداخت به حساب iTunes شما محاسبه می شود. اشتراک به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه تمدید خودکار 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری خاموش شود. همه اشتراک‌ها می‌توانند توسط کاربر در تنظیمات حساب مدیریت شوند.


شرایط استفاده: https://www.masterhomesecurity.com/terms-of-service

سیاست حفظ حریم خصوصی: https://www.masterhomesecurity.com/privacy-policy


تغییرات نسخه اخیر


  • Bug fixes and improvements in this version include fixed stability and performance issues.


توسعه دهنده

Master Home Security s.r.o.