لوگو GoodReader PDF Editor & Viewer

GoodReader PDF Editor & Viewer

تصاویر GoodReader PDF Editor & Viewerتصاویر GoodReader PDF Editor & Viewerتصاویر GoodReader PDF Editor & Viewer

توضیحات

در کسب و کار مدرن اپلیکیشن، بقا چندان ساده نیست! بنابرین، مفتخریم که 13 سال است که با به‌روزرسانی‌های فوق‌العاده و خلق ویژگی‌های جدید، همچنان در کنار شما هستیم. و ما به این کار ادامه خواهیم داد!


GoodReader ترکیبی عالی از قابلیت خواندن سند و مدیریت فایل است. این تنها برنامه‌ای است که برای مدیریت اسناد خود به آن احتیاج خواهید داشت.


کافی است تنها یک بار از این برنامه استفاده کنید. بعد از استفاده از آن، تعجب می‌کنید که چگونه بدون آن زندگی می‌کردید.


-= خواندن فایل =-


PDF، TXT، MS Office، iWork، HTML، تصاویر، موسیقی و کتاب‌های صوتی، فیلم‌ها. به علاوه، می‌توانید فایل‌های PDF را حاشیه نویسی کنید و فایل های TXT را ویرایش کنید.


-= خواندن PDF و حاشیه نویسی =-


GoodReader امکانات زیادی برای PDF دارد. تجربه خواندن آنقدر عالی است که توصیف آن سخت است. یکی از مشتریانمان گفته بود: «آن را امتحان کنید، خواهید دید.» حواستان باشد که حتما ویژگی PDF Reflow را امتحان کنید. تعجب خواهید کرد که وقتی مجبور نباشید برای هر خط متن، همیشه به چپ/راست اسکرول کنید، خواندن PDF چقدر ساده‌تر می‌شود.

حاشیه نویسی PDF یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته برنامه ما است. این برنامه با قابلیت افزودن یادداشت و نقاشی، هایلایت متن، به اشتراک‌گذاری فایل‌های حاشیه نویسی‌شده، یکی از بهترین ابزارهای بهره‌وری شما خواهد بود.


-= مدیریت فایل‌ها =-



  • GoodReader می‌توانید به عنوان یک نرم‌افزار مدیریت فایل، حتی فایل‌های که خودش قادر به باز کردنشان نیست، عمل کند. مانند این است که تجربه رایانه شخصی خود را به دستگاه تلفن همراه خود بیاورید.


-= متصل بمانید =-


Dropbox، OneDrive، Google Drive، Box.com، WebDAV، SMB، AFP، FTP، SFTP - همه اینها از داخل GoodReader قابل دسترسی هستند. دانلود، آپلود، و همگام سازی (*) فایل‌های تکی یا مجموعه عظیم پوشه‌ها.


-= امنیت =-


با GoodReader، امنیت داده‌های شما تضمین شده است. - حتی اگر دستگاه شما را بدزدند، باز هم لایه محافظ دیگری خواهد بود.


-= تقسیم صفحه =-


این ویژگی فوق‌العاده به شما امکان می‌دهد (*) صفحه iPad را به دو نیم تقسیم کنید تا دو فایل را در کنار هم بخوانید. حتی می‌توانید دو قسمت مختلف از یک فایل را بصورت همزمان بخوانید!


تغییرات نسخه اخیر


  • support for Dropbox's scope-based authentication and short-lived access tokens


توسعه دهنده

Good.iWare, Inc.