لوگو Funimate Video Editor & Maker ++

Funimate Video Editor & Maker ++

تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++تصاویر Funimate Video Editor & Maker ++

توضیحات

امکانات و ویژگی‌های نسخه آنلاک‌شده:

• تمام ویژگی‌های پولی فعال هستند


رتبه 1 در اپ استور در بیش از 100 کشور!

ویرایشگر ویدیویی فوق العاده با افکت ها و انتقال های عالی.


Funimate بهترین برنامه ویرایش ویدیویی است که می توانید در تلفن همراه پیدا کنید! به میلیون ها کاربر Funimate بپیوندید که به راحتی ویرایش های ویدیویی پیشرفته را ایجاد می کنند. با Funimate، با کمک ویژگی های ویرایش منحصر به فرد و پیشرفته ای که در اختیار داریم، می توانید ویرایش های PRO را خیلی سریع ایجاد کنید.


ویرایش‌های شگفت‌انگیز طرفداران ایجاد کنید یا ویدیوهای آزاد خود را با ویژگی‌های ویدیویی منحصربه‌فرد مانند انتقال، انیمیشن‌های سفارشی، جلوه‌های ویدیویی و متنی و فیلترها بچسبانید. استیکرها، پس‌زمینه‌ها و پوشش‌ها را به ویدیوی خود اضافه کنید تا خلاقیت خود را به رخ بکشید و دوستان خود را از کتابخانه عناصر ما با هزاران گزینه شگفت‌زده کنید.


می‌توانید ویدیوهایی را که در Funimate ایجاد می‌کنید در TikTok، Instagram، Snapchat، Musically به اشتراک بگذارید و دوستان خود را متحیر کنید و فالوور به دست آورید! فراموش نکنید که در Funimate نیز پست بگذارید تا به انجمن Funimate بپیوندید و حتی برجسته شوید!


P.S: کاربران Funimate بیشتر در رسانه های اجتماعی مانند TikTok به دلیل ویدیوهای خلاقانه ای که با استفاده از جلوه های ویدیویی منحصر به فرد Funimate می سازند برجسته می شوند!


حتی اگر متخصص نیستید، Funimate به شما امکان می‌دهد ویرایش‌های چندلایه پیشرفته‌ای ایجاد کنید که واقعاً حرفه‌ای به نظر می‌رسند فقط با تلفن همراه خود.


در Funimate می توانید پیدا کنید:


طرفداران ویدیوها را ویرایش کنید تا قدردانی و عشق خود را به تأثیرگذاران و افراد مشهور نشان دهید.


همگام سازی لب، رقص و ویدیوهای آزاد با جلوه های متنی عالی، جلوه های هوش مصنوعی و جلوه های ویدیویی.


ویرایش های شگفت انگیز انیمه ای که کاربران ما با شخصیت های انیمه و مانگا مورد علاقه خود انجام می دهند.


ویرایش های بازی برای نشان دادن مهارت های خود در بازی.


و خیلی بیشتر...


برترین ویژگی های ویرایش ویدیو


انتقال ها: انتقال های عالی برای ویرایش های شما که می توانید با یک ضربه آن را اضافه کنید! ما بهترین انتقال های ویدیویی را برای شگفت زده کردن دنبال کنندگان شما داریم. فقط تصاویر و ویدیوهای خود را اضافه کنید و فقط با استفاده از چند ضربه، یک ویدیوی جالب با انتقال های ویدیویی حرفه ای ایجاد کنید.


کتابخانه عنصر: ویرایش ویدیو با پوشش‌ها، برچسب‌ها و پس‌زمینه‌های کتابخانه عناصر ما که هزاران عنصر دارد، حتی سرگرم‌کننده‌تر است.


KEYFRAMES: وقتی صحبت از منحصر به فرد ساختن ویدیوهایتان به میان می آید، به جلوه های ما محدود نمی شوید. متحرک سازی لایه های خود با استفاده از فریم های کلیدی بسیار آسان است! انیمیشن های سفارشی را کشف کنید تا مهارت های خلاقانه خود را به دنبال کنندگان خود نشان دهید.


VIDEO MASK & AI Effects: شما می توانید پس زمینه ویدیوهای خود را تغییر دهید و تنها با یک کلیک جلوه های ماسک جالبی را به ویدیوهای خود اضافه کنید! برای امتحان کردن این کار، یک ویدیوی رقص/فری استایل اضافه کنید، روی دکمه AI Effects ضربه بزنید و افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.


EFFECT MIX: می‌توانید بیش از 100 افکت ویدیوی پیشرفته را در ویرایشگر ویدیوی Funimate امتحان کنید.


جلوه های مقدماتی و بیرونی: ده ها انیمیشن مقدماتی و بیرونی.


جلوه های متن: ده ها فونت و سبک مختلف در دسترس است!


افزودن موسیقی به ویدیوها: موسیقی مورد علاقه خود را به ویدیوها اضافه کنید تا موزیک ویدیو کلیپ های کوتاه بسازید.


ادغام، برش و برش ویدیو: علاوه بر همه ویژگی‌های عالی، ویژگی‌های برنامه ویرایشگر ویدیوی کلاسیک مانند برش، ادغام، برش، برش و ویرایش ویدیوها را نیز خواهید داشت. Funimate تنها ویرایشگر ویدیویی است که به آن نیاز دارید. شما همچنین می توانید فیلم های معکوس و فیلم های حرکت آهسته را فقط با یک ضربه بزنید!


بخشی از انجمن ویرایش ویدیو FUNIMATE باشید: برای چالش های هفتگی ویدیو بگیرید، خلاقیت خود را با استفاده از جلوه های ویدیویی، موسیقی داغ نشان دهید و برای افزایش تعداد طرفداران خود در Funimate برجسته شوید. خلاقیت خود را در TikTok، Instagram، Youtube و Musically به اشتراک بگذارید و لایک های خود را افزایش دهید: بهترین راه برای شگفت زده کردن دوستان خود و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید.


پرداخت برای اشتراک Funimate Pro شما در تأیید خرید به حساب iTunes شما کسر می شود. اشتراک شما به طور خودکار تمدید می شود و حساب شما برای تمدید ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری شارژ می شود. شما می توانید تمدید خودکار را در هر زمان از تنظیمات حساب iTunes خود خاموش کنید، اما بازپرداخت برای هیچ بخش استفاده نشده از مدت ارائه نمی شود. اگر اشتراک خود را در طول دوره آزمایشی رایگان خریداری کنید، هر بخش استفاده نشده از دوره آزمایشی رایگان از بین خواهد رفت.

سیاست حفظ حریم خصوصی Funimate و شرایط: http://funimate.com/terms


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Avcr, Inc.