لوگو Football Manager 2024 Touch | Arcade

Football Manager 2024 Touch | Arcade

تصاویر Football Manager 2024 Touch | Arcadeتصاویر Football Manager 2024 Touch | Arcadeتصاویر Football Manager 2024 Touch | Arcadeتصاویر Football Manager 2024 Touch | Arcadeتصاویر Football Manager 2024 Touch | Arcade

توضیحات

** پس از نصب برنامه، گزینه خرید اشتراک (Purchase) و سپس گزینه Cancel را انتخاب کنید. حالا شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای از امکانات اپلیکیشن بدون محدودیت استفاده نمایید.**




Football Manager 2023 Touch به دلیل اولین حضور موتور بازی سه بعدی ما در آیفون، معتبرترین تجربه مدیریت فوتبال را به شما ارائه خواهد داد.


وقت آن است که به نخبگان مدیریت بپیوندید. با بیش از 120 لیگ از بزرگترین کشورهای فوتبالی جهان در دستان شما، باشگاه مناسب خود را چگونه پیدا خواهید کرد؟


اگر یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا را انتخاب کنید، درام هیجان‌انگیز رقابت‌های برتر فوتبال باشگاهی، لیگ قهرمانان اروپا، که به طور کامل در کنار سایر مسابقات باشگاهی یوفا مجوز دارند را تجربه خواهید کرد.


هنگامی که جایگاه مدیریتی را به دست گرفتید، با تیم خود کار کنید و با ستاره‌های فوق‌العاده قرارداد ببندید؛ استعداد‌های شگفت‌انگیز کشف کنید و موفقیت تیم خود را در سال‌های پیش رو تضمین کنید.

نحوه عملکرد بازیکنان خود را در زمین با الگوهای تاکتیکی آماده‌ای که به شما امکان می‌دهد برخی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی دنیای فوتبال را بازسازی کنید، مشخص کنید.

در روزهای مسابقه، با استفاده از Team Talks و دستورات خط لمسی برای الهام بخشیدن و تقویت بازیکنان خود، از هیجان به وجود آمده لذت ببرید. از طرف دیگر، از گزینه «نتیجه فوری» برای پرش مستقیم به پایان بازی استفاده کنید. انتخاب با خودتان است.



  • فرقی نمی‌کند از iPhone، iPad، Mac یا Apple TV خود استفاده می‌کنید، Football Manager 2023 Touch به شما امکان می‌دهد روی بهترین بخش‌های مدیریت تمرکز کنید - بازار نقل و انتقالات، هیئت تاکتیک‌ها و زمین. -


کنترل کامل مسابقه


تاکتیک‌های بزرگ را به کمال برسید و با تمرین، لحظات روز مسابقه، که شما را در قلب هیجان داخل زمین غرق می‌کند، را مدیریت کنید .


BIG EUROPEAN NIGHTS


مهارت‌های خود را در برابر بهترین‌های اروپا در رقابت‌های باشگاهی یوفا، از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپای یوفا و لیگ کنفرانس اروپا، با مجوز کامل برای فصل جدید آزمایش کنید. با قرعه‌کشی‌های معتبر جام و Matchday branding، آن مناسبت‌های بزرگ اروپایی در دسترس شماست.


پیام خود را به مقصد برسانید.


با استفاده از Team Talks، در پایان نیمه‌اول و در پایان بازی با تیم خود صحبت کنید. از طیف وسیع واکنش‌ها و توصیه‌های دستیار خود استفاده کنید تا از همه جزئیات آگاه شوید و تغییرآفرین باشید.


از موفقیت خود لذت ببرید


لحظات خبرساز شما در Dynamic Manager Timeline،که تجسمی از دستاوردهای شغلی شما است، ردیابی می شود و با افزایش تسلط شما به بازی رشد می‌کند.

بسیاری از امکانات بزرگ و کوچک دیگر هم منتظر کشف شدن هستند!


تغییرات نسخه اخیر

=


توسعه دهنده

SEGA