لوگو Five Nights at Freddy's: HW

Five Nights at Freddy's: HW

تصاویر Five Nights at Freddy's: HWتصاویر Five Nights at Freddy's: HWتصاویر Five Nights at Freddy's: HWتصاویر Five Nights at Freddy's: HWتصاویر Five Nights at Freddy's: HW

توضیحات

شما در بازی Five Nights at Freddy's: HW، نقش یک نگهبان را دارید و با صرفه جویی در برق، باید فردی و عروسک‌های دیگر را سر جایی خود بگذارید. علاوه بر آن، شما وظیفه دارید تهویه هوا و عروسک‌هایی که خراب شده‌اند را تعمیر کنید. در این گیم پلی، باید مراقب جامپ اسکیرهایی که در بازی وجود دارند، باشید و سعی کنید 5 شب را در این مکان پشت سر بگذارید و زنده بمانید. یکی از ویژگی‌های این بازی، پخش صداهای ترسناک و دلهره آور است و علاوه بر آن، شما می‌توانید حملات عروسک‌های ترسناک را از طریق دوربین‌های امنیتی ببینید. با دانلود بازی Five Nights at Freddy's: HW برای ایفون، ترس و وحشت را در این گیم پلی تجربه کنید.


تغییرات نسخه اخیر

iPhone SE 2nd generation support enabled! Please note: if you are recording or streaming from your phone, low frame rate in Repair Bonnie could cause his eye to fall through the cleaner and trigger a loss. We're tackling that one soon!


توسعه دهنده

Steel Wool Games, Inc.