لوگو Fieldrunners 2 ++

Fieldrunners 2 ++

تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++تصاویر Fieldrunners 2 ++

توضیحات

Fieldrunners 2 نسخه دوم از بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های دفاع از قلعه است که حالا برای کاربران عزیز آی اپس منتشر شده.

در این بازی با استفاده از سربازان و سلاح هایی که در اختیار شما قرار داده شده باید سعی کنید از دنیایی که در آن هستید محافظت کنید.

یک بازی استراتژیک، اکشن و اعتیادآور برای شما!

از دنیای خودتان در برابر هجوم آدم فضایی ها و متجاوز ها دفاع کنید.با استفاده از ابزار آلات و سلاح های حرفه ایی که مرحله به مرحله در اختیار شما قرار داده میشود به جنگ دشمنانتان بروید و آنها را شکست دهید.

Field Runners بازگشته تا به کمک سپاه و سلاح های جدید این جهان را به تصرف خود درآورد ؛ وظیفه شما در این بازی جلوگیری از این اتفاق است.

این بازی با بیش از 20 مرحله جذاب و متنوع طراحی شده تا شما را سرگرم کند. در ابتدای بازی شما باید با کشتن مهاجمانی که به سرزمین شما حمله میکنند سکه بیشتری به دست بیاورید تا با استفاده از آن سکه ها قادر به خرید سلاح های قوی تر و نابود سازی بیشتر دشمنانتان شوید.

قابلیت های کلیدی این بازی جذاب عبارتند از:

در اختیار داشتن بیش از 20 نوع سلاح منحصر به فرد

گرافیک با کیفیت و رزولوشن Retina

گیم پلی جذاب و اعتیاد آور

بیش از 20 مرحله پرچالش و پر هیجان

کشتن دشمنان مورد نظر برای رسیدن به مراحل بالاتر و برنده شدن و فتح دنیا

اضافه شدن امکان ایجاد تونل و پل به بازی

حملات هوایی

امکان انتخاب سلاح مناسب با هر نبرد برای شما

حالا میتونید با خرید اشتراک آی‌اپس این بازی جذاب و سرگرم کننده $2.99 دلاری را به صورت کاملا رایگان روی گوشی آیفون خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

USER EXPERIENCE


• Added full support for iPhone X.


توسعه دهنده

Subatomic Studios, LLC