لوگو FACEICON - Cartoon Yourself

FACEICON - Cartoon Yourself

تصاویر FACEICON - Cartoon Yourselfتصاویر FACEICON - Cartoon Yourselfتصاویر FACEICON - Cartoon Yourselfتصاویر FACEICON - Cartoon Yourself

توضیحات

آواتار شما اینجاست؛ نیازی به طراحی خودتان نیست! - با استفاده از FACEICON خود را کارتونی کنید!


*** پرتره: نیازی به طراحی خودتان نیست. ویژگی‌های متنوع صورت را با هم ترکیب کنید و بدون زحمت یک پرتره هنرمندانه زیبا داشته باشید. می‌توانید از آثار خلق‌شده هر طور که می‌خواهید استفاده کنید: می‌توانید آن را بفروشید، به اشتراک بگذارید، از آن در برند خود استفاده کنید، از آن برای مقاصد شخصی یا تجاری استفاده کنید - هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.


*** ویدئو: دوربین این برنامه احساسات شما را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. فیلم بگیرید!


*** STICKERS: استیکرهایی با پس‌زمینه شفاف بسازید.


امکانات:



  • 9 سبک: تمام بدن، سبک واقع گرایانه، طراحی دستی، درخشش، وکتور، کارتون، کمیک، قلم مو و جادویی.

  • برای اینکه راحت‌تر پرتره خود را طراحی کنید، می‌توانید عکس خود را در کنار آن ببینید.

  • بیش از 10000 عنصر در یک مجموعه (سر، مو، لباس، چشم، لب، ریش، عینک آفتابی، جلوه ها و موارد دیگر)

  • بیش از 300 رنگ در پالت. پالت رنگ برای هر بخش منو.

  • ابزار ویرایش هنری: امکان استفاده از بوم جدید، اضافه کردن استیکر و رنگ‌آمیزی آن، دورگیری طراحی، انتخاب پس‌زمینه‌ و فیلترهای متنوع. همچنین می‌توانید، با استفاده از ابزار ویرایش عکس خود را اضافه کنید و آثار هنری ایجاد شده را روی عکس خود قرار دهید.

  • ابزار ضبط ویدیو: می‌توانید با استفاده از قابلیت تشخیص احساسات، ویدئو ضبط کنید: دوربین تمام حالت‌های تعجب، لبخند، صحبت کردن، لبخند زدن و ... را به تصویر ترجمه می‌کند. همچنین می‌توانید ویدیوها را با دوستان خود به شتراک بگذارید!


می‌توانید سبک‌های گرافیکی متنوعی مانند واقع‌گرایانه، درخشان، وکتور، طراحی دستی، کارتونی و موارد دیگر را در FACEICON پیدا کنید. اگر می‌خواهید پرتره‌های ویژه‌ای برای رسانه‌های اجتماعی خود یا اهداف خلاقانه دیگری داشته باشید، FACEICON بهترین انتخاب خواهد بود.


نکته: برای رنگارنگ‌تر کردن هنر خود، می‌توانید از ویرایشگر عکس استاندارد یا فیلترهای از پیش نصب شده روی دستگاه خود استفاده کنید.


تغییرات نسخه اخیر


  • New App Store Preview

  • Collection view optimised for iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max


توسعه دهنده

Diana Arustamyan