لوگو Evermusic Pro: offline music

Evermusic Pro: offline music

تصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline musicتصاویر Evermusic Pro: offline music

توضیحات

Evermusic Pro یک موزیک پلیر و دانلودر برای آیفون و آیپد شماست که با این برنامه به راحتی می‌توانید به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود گوش دهید. به علاوه، این امکان را دارید که با موزیک‌های جدیدی از ژانرهای مختلف آشنا شوید و به آن‌ها گوش دهید.


این اپلیکیشن از سرویس‌های ابری مثل Google Drive ،Dropbox ،One Drive ،Box ،MEGA ،Yandex Disk ،WD MyCloud Home، DLNA ،MediaFire ،WebDAV ،SMB ،MyDrive ،pCloud و HiDrive پشتیبانی می‌کند، پس نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید و با بک آپ گیری خیال خود را راحت کنید.


قابلیت‌ها و ویژگی‌های برنامه Evermusic Pro:


• امکان گوش دادن به آهنگ‌ها به صورت آفلاین

• وجود کتاب‌های صوتی مختلف

• امکان مدیریت فایل‌ها

• انتقال آهنگ‌های مدنظرتان از طریق آیتونز به کامپیوتر

• پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3، AAC، M4A، WAV، AIFF و M4R


اگر دوست دارید به آهنگ‌های مختلف گوش دهید و آن‌ها در گوشی خود ذخیره کنید، ما دانلود برنامه Evermusic Pro برای آیفون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با نصب این اپلیکیشن بدون نیاز به اپل آیدی از آی‌اپس، می‌توانید موزیک‌های جذابی را از سبک‌های مختلف مثل راک، پاپ، جز و مواردی از این قبیل پخش کنید و لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر

Hello everyone in this version we fixed user interface issues and improved application performance.

We implemented a smart search.

We improved music synchronization.

We also fixed the cloud service connection problems that you mentioned in your emails.


Thanks to everyone who help us make this app better!


توسعه دهنده

Artem Meleshko