لوگو EverMemo - Fastest Note

EverMemo - Fastest Note

تصاویر EverMemo - Fastest Noteتصاویر EverMemo - Fastest Noteتصاویر EverMemo - Fastest Noteتصاویر EverMemo - Fastest Noteتصاویر EverMemo - Fastest Note

توضیحات

در برنامه یادداشت برداری EverMemo شما می‌توانید ایده‌ها و افکار خود را بنویسید و آن‌ها را دسته بندی و نگهداری کنید. این اپلیکیشن می‌تواند بسیار به شما در نت برداری کمک کند. این برنامه با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، شما را به هرگونه برنامه دیگری بی نیاز می‌کند. امکاناتی که این برنامه در اختیارتان گذاشته است، هم به شما در نت برداری کمک می‌کند، هم در برنامه‌ریزی و با استفاده از آن می‌توانید به برنامه‌های خود رسیدگی کنید و آن‌ها را پیش ببرید.


امکانات و ویژگی‌های برنامه EverMemo:


• یادداشت برداری با رنگ‌های مختلف

• رابط کاربری ساده و راحت

• بک آپ گرفتن از نوشته‌ها و ذخیره آن‌ها

• امکان استفاده آفلاین

• امکان به اشتراک گذاری نت‌ها با دیگران


در این برنامه شما می‌توانید از ریمایندر استفاده کنید و برای برنامه‌های خود آماده شوید. علاوه بر این‌ها در این اپلیکیشن این امکان را دارید تا با تنظیم رمز ورود، حریم شخصی خود را حفظ کنید و مطمئن شوید که هیچ کس به خاطرات، ایده‌ها و یادداشت‌های شما دسترسی پیدا نمی‌کند. اگر شما هم دوست دارید از یک برنامه یادداشت برداری iOS استفاده کنید، ما به شما دانلود برنامه EverMemo - Fastest Note را پیشنهاد می‌کنیم، در آی‌اپس شما می‌توانید این برنامه را بدون نیاز به اپل آیدی دریافت کنید و از کاربری ساده‌ی آن لذت ببرید.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Miidii Tech