لوگو Dambel

Dambel

تصاویر Dambelتصاویر Dambelتصاویر Dambel

توضیحات


  • مشاور ورزشی

    همراه شما در باشگاه و منزل و آموزش صفر تا صد هر آن چه که مورد نیاز شماست .


بدنسازی نیز مانند تمام رشته های ورزشی دیگر باید زیر نظر مربّی حرفه ای انجام شود تا به نتیجه ی دلخواه برسد . شایان به ذکر است که سرویس پیشنهادی مربّیان مجرّب تیم دمبل فقط به ارائه ی برنامه ورزشی ختم نمیشود و شما میتوانید علاوه بر دریافت برنامه ی غذایی و مکمّل های پیشنهادی با مرّبی خود هموا ه در ارتباط باشید . همچنین شما میتوانید نحوه صحیح انجام تمامی حرکات را به صورت انیمیشن مشاهده کنید



  • خرید آنلاین

    دسترسی آسان و سریع به فروشگاه جامع مکمّل های ورزشی همراه با ارسال رایگان .


خرید غیر حضوری بدون شک یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در زمان است و تیم دمبل این امکان را در زمینه ی خرید مکمّل با پشتیبانی داروکده برای شما عزیزان فراهم کرده است . نکته ای که فروشگاه آنلاین ما را از دیگران متمایز میکند تخفیف های مناسب در کنار توضیحات کامل و همچنین ارسال رایگان میباشد . پس اگر به دنبال خرید مطمئن و بی دردسر هستید به فروشگاه مناسبی مراجعه کرده اید .



  • محتوای تصویری

    سرگرمی و آموزش همزمان با استفاده از فیلم های به روز با کیفیت تصویر ایده آل .


فیلم های اختصاصی که فقط در دمبل مشاهده میکنید . تیم متخصّص ما با همکاری با شرکت تصویر دنیای هنر در بخش های مختلف از جمله فیلم برداری ، تدوین ، صداگذاری و ... ویدیو های جذّابی را برای شما آماده کرده اند که به صورت اختصاصی از رسانه ی دمبل پخش خواهند شد . با مشاهده ی فیلم های این بخش شما میتوانید همزمان با سرگرم شدن مطالب مفیدی را فرا بگیرید و در قسمت پر بازدید ها نیز ویدیو هایی که استقبال بیشتری از آن ها شده است را تماشا کنید .



  • تازه های خبری

    از اتّفاقات و حواشی بدنسازی در دسته بندی های مختلف به اندازه نیاز خود با خبر باشید .


دنیای بدنسازی گاهاً پیچیده تر و داغ تر از چیزی که در ذهن شماست دنبال میشود . اخبار مسابقات ، مقاله های علمی گوناگون ، اختلاف نظر مربّیان و ... تنها گوشه ای از مطالبی است که برای شما گردآوری میشود . در این بخش با توجّه به دسته بندی انجام شده شما میتوانید از روی مطالبی که برایتان هیجان انگیز نیست بگذرید و به مطالعه در ارتباط با موضوع های مورد علاقه تان بپردازید .


تغییرات نسخه اخیر

-بهبود رابط کاربری


توسعه دهنده

Alef Applications