لوگو Camera+ 2

Camera+ 2

5
تصاویر Camera+ 2تصاویر Camera+ 2تصاویر Camera+ 2تصاویر Camera+ 2تصاویر Camera+ 2

توضیحات

مهم نیست که یک عکاس حرفه ای باشید یا کسی که به ندرت با دوربین گوشی خود عکس میگیرد، این اپلیکیشن شما را عاشق عکاسی میکند.

یکی از قوی ترین و بهترین اپلیکیشن های موجود برای عکاسی با دوربین موبایل شما!

یک بازنویسی کامل از اپلیکیشن Camera+ که بیش از 14 میلیون کپی از آن فروخته شده است. این اپلیکیشن سعی کرده تمام نواقص نسخه پیشین مشابه را برطرف سازد و سرعت و کیفیت استفاده کاربران را بهبود بخشد.

از 8 سال پیش که اولین نسخه این اپلیکیشن منتشر شد خیلی از جزئیات تغییر کرده است. دوربین های گوشی های آیفون پیشرفته تر شده و نه تنها کیفیت عکس ها بالاتر رفته بلکه از لحاظ تکنیکال و ابزارهای عکاسی نیز تغییرات چشمگیری داشته است. کنترل دستی، عکاسی خام، ویرایش عمیق و با جزئیات از جمله توانایی هایی هستند که شاید در گذشته امکان در دسترس بودن آنها در گوشی موبایل دور از انتظار بود.

ما فکر کردیم که دیگر زمان آن رسیده تا Camera+ را برای 10 سال آینده گوشی های موبایل به روزرسانی و آماده کنیم. تیم ما تمام تنظیمات و برنامه این اپلیکیشن را از اول بازنویسی کرد و در تمام این پروسه سعی کرده تا ابزارهای کاربردی و بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. نتیجه تمام این تلاش ها و تغییرات را میتوانید در اپلیکیشن Camera+ 2 مشاهده کنید. یک اپلیکیشن با ظاهری کلاسیک که عاشقش خواهید شد! شما باید استفاده از این اپلیکیشن می توانید بهترین لحظات خود را ثبت و جاودانه کنید. با استفاده از ابزارهای این برنامه خلاقیت خود را به چالش بکشید و عکس های هیجان انگیزتری بسازید.

قابلیت های این اپلیکیشن:



  • سازگاری با تمام مدل های آیفون و آیپد

  • ابزارهای پیشرفته عکاسی و ویرایش عکس

  • تمام ابزارها و فیلترهای این اپلیکیشن در اختیارتان قرار دارند.

  • کنترل دستی دوربین و سرعت شاتر و …

  • انتخاب زاویه دوربین، wide یا Tele

  • در گوشی های دو دوربینه شما به راحتی می توانید انتخاب کنید که عکس خود را با کدام دوربین ثبت کنید.

  • قابلیت عکاسی خام و ویرایش عکس ها

  • حالت های مختلف عکاسی

  • بسیار سریع تر و با کیفیت تر از سایر اپلیکیشن های مشابه


تغییرات نسخه اخیر

Have you ever been on vacation and trying to take a photo of a nice statue across the street, only to have someone walk by and destroy the shot? Monuments Mode makes that a thing of the past!


Monuments mode uses the power of AI to detect objects (like cars) and people (like people) moving through several frames, and like magic, erases them from the final photo. All you have to do is point, and shoot, and Camera+ 2 will do all of the hard work for you.


To satisfy your curiosity of how Monuments Mode does its thing, we've made a blog post with all the nitty gritty details. Find it here: https://camera.plus/blog/.


Lastly, Monuments Mode is cutting edge technology and with that in mind, it can only be run by devices with a minimum of 4Gb of RAM and iOS 14 or higher.


Remember to visit our [Youtube channel](https://www.youtube.com/c/CameraPlus2/) to get photo ideas and tips.


توسعه دهنده

LateNiteSoft S.L.