لوگو Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal

تصاویر Bridge Constructor Portalتصاویر Bridge Constructor Portalتصاویر Bridge Constructor Portalتصاویر Bridge Constructor Portalتصاویر Bridge Constructor Portal

توضیحات

یک بازی هیجان انگیز و خلاقانه که میتونید از آی اپس دانلودش کنید.


شما در این بازی Bridge Constructor Portal بای وسیله نقلیه ای که در اختیار شما قرار داده شده است را به سلامت از روی پل های ساخته شده عبور دهید و به مقصد برسانید. فرق این ورژن بازی با ورژن قبلی ای که در آی اپس منتشر شده هم امکان استفاده از تفنگ پورتال است.


شما در این بازی به عنوان عضو جدید لابراتوار تست Aperture Science وظیفه دارید تا با استفاده از ابزار هایی که در اختیار دارید و انجام تست ها و تحقیقات متعدد و جامع پل ها و سطوح شیب دار مختلفی بسازید و آنها را تست کنید. شما در این بازی وظیفه ساخت پل و سطوح شیب دار و طراحی و تولید آنها را برعهده دارید.


در این بازی منتشر شده در آی اپس شما باید موانع و چالش های متفاوتی ه بر سر راه شما قرار گرفته است را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و چاره ای برای مشکلات درون بازی بیندیشید.


در این بازی ابزارها و گجت های به روز و متنوعی در اختیار شما قرار داده میشود که با استفاده از آنها کار ساخت و ساز بسیار خلاقانه تر و آسان تر پیش خواهد رفت؛ همچنین محیط بازی تا حد امکان به واقعیت شبیه سازی شده و یک ورژن بسیار واقع‌گرایانه از جنبه‌های مختلف آن به شما ارائه شده است.

قابلیت های این بازی:

ادغام دو جهان با یکدیگر: بازی Bridge Constructor™ و بازی رسمی Portal™ license

پیچیده ترین و خلاقانه ترین سازه ها را بسازید

با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید قوانین فیزیک را به بازی بگیرید.

از قابلیت های پورتال استفاده کنید

گرافیک اچ دی و صداگذاری فوق العاده

رابط کاربری جذاب و ساده و کاربردی

حالا میتونید با خرید اشتراک آی‌اپس این بازی $4.99 دلاری را به صورت کاملا رایگان روی گوشی آیفون خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

با جندتا کلیلک روی دستگاه ios تون به بازی دلخواهتون برسید.


تغییرات نسخه اخیر


  • bugfixes


توسعه دهنده

Headup GmbH