لوگو Beat Cop

Beat Cop

تصاویر Beat Copتصاویر Beat Copتصاویر Beat Copتصاویر Beat Copتصاویر Beat Copتصاویر Beat Cop

توضیحات

Beat Cop یکی از بازی‌های جذاب و خاص در سبک ماجراجویی از استودیوی 11 Bit Studios است. در این گیم پلی در نقش کارآگاه سابقی به اسم Jack Kelly هستید که اتهام قتلی به شما وارد شده در حالی که بی گناه هستید. این قضیه باعث شده که شما به درجه پلیس تازه کار نزول پیدا کنید.

شما متوجه می شوید که هیچ دوستی ندارید و افرادی که فکر می کردید قابل اعتماد هستند، پشت شما را خالی می کنند. حالا باید به تنهایی برای رفع اتهام در شهر دارک نیویورک به گشت و گذار بپردازد تا پرده از راز این پرونده قتل بردارید. علاوه بر تلاش برای یافتن مجرم واقعی باید کارهای یک پلیس تازه کار مثل جریمه نوشتن صحبت کردن با عابران جلوگیری از ترافیک و مواردی از این قبیل را انجام دهید.

شما در این بازی با چالش های مختلفی مثل رئیس جدیدتان که بسیار عصبانی و بد برخورد می کند، زنتان که هیچ حمایتی از شما نمی‌کند و تنها پولتان را می خواهد و مافیای شهر نیویورک که می خواهد شما را بکشد روبه‌رو هستید.


با دانلود Beat Cop برای آیفون به دهه 80 میلادی برگردید و از ماجراجویی جذابی را تجربه خواهید کرد. پس این بازی هیجان انگیز را از دست ندهید! علاوه بر آن، با نصب این گیم بدون نیاز به پرداخت 4.99 دلار از آی‌اپس، اتهام قتلی که به شما وارد شده است را رفع و بی گناهی خود را اثبات کنید.


تغییرات نسخه اخیر



  • 3D Touch sensitivity fix




  • 11th day quest potential blocker fix




توسعه دهنده

11 bit studios s.a.