لوگو ARK: Survival Evolved ++

ARK: Survival Evolved ++

تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++تصاویر ARK: Survival Evolved ++

توضیحات

لطفا توجه داشته باشید: این بازی به طور رسمی از آیفون 7 و مدل های جدیدتر و مدل های iPad از سال 2015 تاکنون پشتیبانی می کند.


با ARK: Survival Evolved وارد ماجراجویی دینوهای موبایل نهایی شوید! یک دنیای بازی عظیم با بیش از 80 دایناسور منحصر به فرد و موجودات اولیه ترکیب می شود تا بتوانید آنها را بگیرید و اهلی کنید - تجربه بقا را تجربه کنید. در این دنیای دوران ژوراسیک با دیگر بازیکنان و دوستان خود ملاقات کنید تا قبایل تشکیل دهید و با هم برای ایجاد مستعمرات از بازماندگان کار کنید.


ARK: Survival Evolved بر اساس ماجراجویی تعریف‌کننده ژانر از رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها، شما را به چالش می‌کشد تا در جزیره‌ای اسرارآمیز زنده بمانید و پیشرفت کنید، جایی که به تنهایی و بدون سلاح شروع به کار می‌کنید. منابع و ابزارهای صنایع دستی را برای ساختن پناهگاه و شکار جمع آوری کنید. دامنه خود را در حین دستگیری و رام کردن دایناسورها برای انجام پیشنهادات خود گسترش دهید. دوستان جدیدی به صورت آنلاین پیدا کنید، قبایل تشکیل دهید، و سازه های قدرتمندی بسازید تا در برابر انسان و شکارچیان بزرگ به طور یکسان دفاع کنید!


ویژگی های بازی ARK: Survival Evolved عبارتند از:



  • بیش از 80 دایناسور: از استراتژی و تاکتیک های حیله گر برای رام کردن، آموزش دادن، سوار شدن و پرورش دایناسورها و دیگر موجودات اولیه که در اکوسیستم های پویا و پایدار در زمین، دریا، هوا و حتی زیرزمین پرسه می زنند، استفاده کنید.

  • کشف: با یافتن وسایلی برای زنده ماندن، شکوفا شدن و فرار در کشتی، یک چشم انداز عظیم زنده و تنفسی ماقبل تاریخ را کاوش کنید.

  • Craft and Build: استفاده از هر وسیله ای که برای زنده ماندن لازم است، ساختن سلاح، لباس و اقلام و ساختن پناهگاه ها، دهکده ها یا حتی شهرهای بزرگ.

  • به تنهایی یا با دیگران زنده بمانید: صدها بازیکن دیگر را در یک دنیای آنلاین در مقیاس بزرگ گروه کنید یا آنها را شکار کنید یا انتخاب کنید که به تنهایی در حالت تک نفره بروید.

  • به یک قبیله بپیوندید: سیستم "قبیله" با حمایت از طرف های پویا برای به اشتراک گذاشتن منابع، XP و امتیازات مجدد، همکاری را تشویق می کند.


این بازی شامل یک اشتراک اختیاری Primal Pass است که به صورت ماهانه یا سالانه در دسترس است. اشتراک همه تبلیغات را حذف می کند، 2 برابر XP را تقویت می کند و دسترسی به سرورهای ترجیحی و اسلات های ترجیحی در سرورهای رایگان را فراهم می کند. مشترکین یک نشان در کنار نام خود دریافت می کنند تا وضعیت خود را به عنوان دارندگان پاس اولیه نشان دهد و هر از چند گاهی اخبار و به روز رسانی های ویژه را دریافت می کنند.


هنگامی که اشتراک را خریداری می کنید، در تأیید خرید، پرداخت به حساب iTunes کسر می شود. اشتراک ها به طور خودکار تمدید می شوند مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری خاموش شود. حساب برای تمدید ظرف 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری با نرخ طرح انتخابی شما در بالا شارژ می شود.


اشتراک‌ها ممکن است توسط کاربر مدیریت شوند و تمدید خودکار ممکن است با رفتن به تنظیمات حساب کاربر در دستگاه غیرفعال شود.


سیاست حفظ حریم خصوصی: http://playark.com/ark-survival-evolved-mobile-privacy-policy/

شرایط استفاده: http://playark.com/ark-survival-evolved-terms-of-use/


ایمیل پشتیبانی: support@grovestreetgames.com


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Studio Wildcard