لوگو 80 Days

80 Days

تصاویر 80 Daysتصاویر 80 Daysتصاویر 80 Daysتصاویر 80 Daysتصاویر 80 Days

توضیحات

در سراسر جهان در 80 روز یا کمتر مسابقه دهید؛ با کشتی هوایی، زیردریایی، شتر مکانیکی، قطار بخار و غیره سفر کنید؛ در این بازی همیشه در حال مسابقه دادن با بازیکنان دیگر هستید و ساعت هرگز متوقف نمی‌شود.


150 شهر برای کاوش کردن وجود دارد. - از کوه های برمه بالا بروید؛ در فدراسیون زولو پیاده‌روی کنید؛ در آمازون حرکت کنید و در زیر اقیانوس هند ناپدید شوید؛ اما از زمان عقب نمانید! هر بار با ماجراجویی‌های جدید روبرو خواهید شد!




  • «آیا این یک بازی است؟ یا داستان است؟ به نظرم، هردو! واقعا لذت بخش است.» - The Telegraph - بهترین رمان‌های سال 2014




  • «یکی از فوق العاده به یاد ماندنی ترین و منحصر به فرد ترین بازی‌هایی که طی این سال‌ها بازی کرده‌ام» - Pocket Tactics




  • «همه چیز در مورد این بازی عالی است.» - AppAdvice




  • «سرگرم کننده، خلاقانه، خارق‌العاده و غیرقابل پیش‌بینی.» - Apps Zoom




این بازی نتیجه‌ تصویرسازی خیره‌کننده Jaume، فیلم‌نامه نیم‌میلیونی Meg Jayanth، موسیقی با Laurence Chapman و همان موتور نیرو دهنده به سری بازی‌های Sorcery! محبوبمان است. سری، 80 DAYS یک ماجراجویی تعاملی است که با انتخاب‌های شما، در لحظه، شکل می‌گیرد و هر بار که آن را بازی کنید با دفعه قبل متفاوت خواهد بود.


شما به عنوان پیشخدمت وفادار فیلیاس فاگ، باید سلامت استاد، امور مالی و زمان خود را در حالی که از شهری به شهر دیگر سفر می‌کنید، مدیریت کنید. برای خروج زودهنگام رشوه بدهید، اما مراقب باشید ورشکست نشوید وگرنه سخت شکست خواهید خورد و باید برای کمک التماس کنید! اقلام را برای کسب سود معامله کنید و تجهیزات را برای شرایطی که بعداً با آن روبرو خواهید شد جمع آوری کنید؛ اما فراموش نکنید که چمدان‌های زیاد سرعت شما را کاهش می‌دهد...


80 DAYS یک مسابقه سرسام‌آور است؛ بازی هرگز متوقف نمی‌شود. قطارها، کشتی های بخار، بالن‌های هوای گرم، قایق ها، شترها، اسب‌ها و غیره هر لحظه در حال رفت و آمدند.


هر شهر و سفری از طریق یک داستان تعاملی روایت می‌شود که در آن کنترل هر عملی با شما است. آیا انتخاب‌های شما سرعت شما را افزایش می‌دهد یا شما را به شرایط فاجعه‌بار نزدیک می‌کند؟ آیا اعتماد و احترام فاگ را به دست خواهید آورد؟ آیا اسرار ومیان‌برهایی که می‌توانند روزها شما را جلو بی‌انداند را کشف خواهید کرد؟ قتل، عشق، شورش و دسیسه در انتظار شماست!


این بازی آنلاین است؛ در feed، موقعیت سایر بازیکنان بازی، مسیرها، پیروزی‌ها و بلایای آنها را خواهید دید. می توانید برای سریع‌ترین بودن مسابقه دهید؛ یا دنبال آموختن اسرار جهان باشید.


سفر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و مسیرهای دیگران را مستقیماً در برنامه خود بارگیری کنید تا بتوانید رودررو مسابقه دهید.


80 DAYS یک تجربه کامل است و توسط یک تیم فقط چهار نفره ساخته شده است.


تغییرات نسخه اخیر

Updated for iPhone X! Multiplayer is back! And some previous engine trouble in the last version has been fixed thanks to a handy No. 2 wrench.


We're back to working on our new game, Heaven's Vault, but for those who want to go around the world on your iPhone X, now you can - and race others while you do so. Enjoy!


توسعه دهنده

inkle