لوگو گرگینه مافیا انلاین

گرگینه مافیا انلاین

تصاویر گرگینه مافیا انلاینتصاویر گرگینه مافیا انلاینتصاویر گرگینه مافیا انلاینتصاویر گرگینه مافیا انلاینتصاویر گرگینه مافیا انلاین

توضیحات

اپلیکیشن گرگینه، اولین اپلیکیشن بازی آنلاین مافیا به صورت " تصویری و صوتی"


امروزه با گسترش تکنولوژی و ظهور گوشی‌های هوشمند، تمایل به انجام بازی‌های گروهی به صورت آنلاین نیز افزایش یافته است.

اپلیکیشن گرگینه به عنوان اولین پلتفرم بازی مافیا آنلاین تصویری و صوتی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر زمان و هر مکان که مایل باشید، با کیفیتی بی‌نظیر و قابلیت های ویژه به راحتی همراه با دوستانتان به بازی مافیا بپردازید.


ویژگی‌های منحصر به فرد "گرگینه"

• تجربه‌ای واقعی: گرگینه با استفاده از امکانات صوتی و تصویری، فضایی کاملاً شبیه به دورهمی‌های حضوری مافیا را خلق می‌کند. شما می‌توانید چهره و صدای هم‌بازی‌هایتان را ببینید و بشنوید، و با ظرافت‌های لحن و حرکات آن‌ها در حین بازی، در جهت کشف هویت مافیاها گام بردارید.

• گرافیک جذاب و رابط کاربری ساده: گرگینه از ظاهری مدرن و کاربرپسند بهره می‌برد که به سادگی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید . منوها، آیکن‌ها و انیمیشن‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه کاربری شما را لذت‌بخش‌تر و آسان‌تر سازند.

• تنوع نقش‌ها و سناریوها : گرگینه به شما تنوع گسترده‌ای از نقش‌ها و سناریوهای مختلف را ارائه می‌دهد تا هر بار تجربه‌ای منحصربه‌فرد را داشته باشید. از شهروندان شجاع گرفته تا مخفی‌کاران مرموز و قاتلان بی‌رحم.

• پخش نقش خودکار : گرگینه در ابتدای بازی به صورت خودکار نقش ها را باتوجه به سناریو و تعداد افراد حاضر در بازی بین بازیکنان پخش می کند.

• آموزش نقش ها : پس از پخش نقش صفحه ای برای شما باز خواهد شد که به صورت خلاصه نقش را برای شما توضیح می دهد تا بتوانید به شکل بهتری در بازی ایفای نقش کنید.

• سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS : این اپ بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب و اجرا می باشد.

• اضافه شدن قابلیت های جدید : گرگینه به طور منظم آپدیت می‌شود و قابلیت‌های جدید و محتوای جذاب به آن اضافه می‌شود. با این کار تجربه شما از بازی همیشه تازه و هیجان‌انگیز خواهد بود.

• امنیت بالا : اطلاعات و حریم خصوصی شما در اپلیکیشن گرگینه به طور کامل حفظ می‌شود.

• دسترسی آسان : به راحتی و در هر کجا که هستید، می‌توانید با دوستان خود مافیا بازی کنید.

• با دوستان خود به صورت خصوصی بازی کنید : در گرگینه می‌توانید با ایجاد اتاق‌های خصوصی، به همراه دوستان خود به صورت مجزا به بازی مافیا بپردازید و از اوقات فراغتتان لذت ببرید.


نحوه استفاده از گرگینه

برای استفاده از گرگینه، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:



  1. اپلیکیشن گرگینه را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

  2. در اپلیکیشن ثبت نام کنید یا با حساب کاربری خود وارد شوید.

  3. به لیست سناریو ها رفته و اتاق بازی خود را ایجاد کنید.

  4. لینک دعوت را برای دوستان خود ارسال کرده و منتظر پیوستن آنها باشید.

  5. بعد از تکمیل نفرات بازی را شروع کرده. ( در این حالت شما گرداننده بازی هستید )

  6. اگر شما بازیکنی هستید که به بازی دعوت شده‌اید، بعد از شروع نقش خود را دریافت خواهید کرد.

  7. با توجه به نقش خودتان به برد هم تیمی‌هایتان کمک کنید.


توضیحات بیشتر:

مافیا، بازی گروهی پرطرفدار و مبتنی بر استدلال و فریب است که در آن، دو گروه شهروندان و مافیا در جدالی نفس‌گیر برای نابودی یکدیگر روبروی هم قرار می‌گیرند. مافیا برای افراد در هر سنی که به دنبال یک بازی هیجان‌انگیز، چالش‌برانگیز و آموزنده هستند، مناسب است. این بازی می‌تواند در جمع‌های خانوادگی، دوستانه و یا حتی در محیط‌های آموزشی و کاری انجام شود.


دیگر نیازی به دورهم جمع شدن در مکان‌های فیزیکی نیست؛ با "گرگینه" می‌توانید در هر کجا و هر زمان که مایل باشید، با دوستانتان به این بازی پرطرفدار بپردازید و از شور و هیجان آن لذت ببرید.


ارتباط با ما:

وبسایت

https://gorgine.com/

اینستاگرام

https://www.instagram.com/gorgine.mafia/

یوتیوب

https://www.youtube.com/@Gorgineh

کانال تلگرام

https://t.me/gorgineh_mafia

پشتیبانی تلگرام

@gorgine_support


تغییرات نسخه اخیر

انتشار


توسعه دهنده

گرگینه