لوگو مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادی

مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادی

تصاویر مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادیتصاویر مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادیتصاویر مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادیتصاویر مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادیتصاویر مرکزآهن - قیمت آهن و مقاطع فولادی

توضیحات

رنامه ای برای دریافت قیمت روزانه، خرید آهن آلات و آگاهی از اخبار روز بازار آهن.

در این برنامه میتوانید محاسبات فنی مربوط به مقاطع فولادی را انجام داده و از اطلاعات فنی و مقالات مختلف بهره مند شوید.


مرکز آهن فعالیت خود را در زمینه خرید فروش آهن آلات با 30 سال سابقه و با تلاش بی وقفه و سرلوحه قرار دادن شعار صداقت در عملکرد و خدمت به مشتریان آغاز کرده. تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم.


عمده خدمات مرکز آهن که با بهره گرفتن از تیم منسجم تحلیل گران اقتصادی و بازار آهن صورت می گیرد عبارت است از:

فروش انواع میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه، نبشی، ناودانی، پروفیل، ورقهای آلیاژی و صنعتی، ورق های(روغنی، گالوانیزه،استنلس استیل، رنگی…)، انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی و سایر محصولات وارداتی…، تامین آهن آلات و ارائه خدمات به سازمانها ونهادهای دولتی، شرکتهای خصوصی و اشخاص، هماهنگی جهت ارسال بار خریداری شده توسط مشتری به وسیله باربری مطمئن و امین، درج اخبار لحظه ای قیمتها در بازار آهن و تحولات موثر در این بازار، انتشار مقالات علمی و کاربردی پیرامون صنعت و بازار فولاد، بورس و مسائل اقتصادی و سیاسی تاثیرگذار بر این صنعت، درج اطلاعیه های عرضه و معاملات بورس فلزات

در نهایت، مرکز آهن با ایجاد شبکه اجتماعی منحصر بفرد برای تبادل نظر کاربران سایت مرکزآهن و با در اختیار داشتن شبکه بزرگی از مصرف کنندگان، تجار و تولیدگران در نظر دارد که محیطی تخصصی را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کند.

برای استفاده از خدمات گسترده مرکز آهن و بهره بردن از امکانات ویژه این مرکز اپلیکیشن موجود را نصب کنید تا از تضامین و ضمانت نامه ها و خدمات سهل و آسان و قیمتهای رقابتی این واحد بزرگ تهیه و توزیع و خرید و فروش فولاد در ایران بهره مند شوید.


تغییرات نسخه اخیر

با توجه نوسانات قیمت دلار و درنتیجه آهن آلات، قیمت دقیق برخی محصولات مشخص نبوده و لذا امکان ثبت سفارش روی این کالاها وجود ندارد. مشکل ایجاد شده هم برای محصولاتی از این قبیل بوده است که متاسفانه بیشتر محصولات را در بر می گیرد.


همچنین با توجه به ویژگی های بازار آهن آلات، ثبت سفارش در این اپلیکیشن بدون پرداخت وجه بوده و هیچگونه پرداختی در سیستم وجود ندارد و پس از ثبت سفارش مراحل مرتبط با خرید و فروش به صورت دستی انجام می پذیرد.


توسعه دهنده

مرکزآهن