لوگو مدیریت فروشگاه

مدیریت فروشگاه

تصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاهتصاویر مدیریت فروشگاه

توضیحات

اگر صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به ثبت اطلاعات خرید و مدیریت مشتری‌ها، انبار و … دارید اپلیکیشن مدیریت فروشگاه به بهترین نحو میتواند کسب کار شما را مدیریت نماید.


اپلیکیشن به ۴ قسمت کلی اشخاص، انبار، امور مالی و گزارش‌ها تقسیم شده است.


در هر قسمت شما با امکانات زیادی که اپلیکیشن در اختیارتان قرار میدهد آشنا می‌شوید و تنها کافیست به راهنمای هر صفحه مراجعه کنید.


قسمت اشخاص به منظور ثبت اطلاعات شخص و معاملات میباشد.


قسمت انبار‌داری به منظور ثبت اطلاعات کالاها، میزان ورودی و خروجی کالا میباشد.


قسمت امور مالی به منظور ثبت چک، هزینه‌ها، حساب بانکی و ... میباشد


قسمت گزارش به منظور گزارش کلی از فروشگاه شما ایجاد شده است. که به‌صورت فایل اکسل یا PDF قابل دریافت میباشد.


قابلیت های اپلیکیشن:


امکان کار به‌صورت تیمی و آنلاین


قابل استفاده بر روی اندروید، ویندوز و وب


هماهنگی کامل در هر ۳ نسخه اندروید، ویندوز و وب


امکان استفاده به‌صورت آنلاین و آفلاین


امکان ساخت وبسایت فروشگاهی فقط در چند دقیقه


امکان ارسال مانده حساب، تاییدیه خرید یا پرداخت مشتری از طریق سامانه پیامکی


امکان تعریف کارمند و اعطلای دسترسی محدود - برای مثال بازاریاب، انباردار یا ...


امکان دریافت فاکتور در سایزهای مختلف


امکان ارسال لینک فاکتور به مشتری


امکان دریافت انواع گزارشات به‌صورت اکسل یا PDF


امکان پشتیبان‌گیری آنلاین و دستی از کلیه اطلاعات


امکان چاپ رسید بر روی پرینترهای حرارتی قابل حمل


مدیریت تاریخ انقضا - مفید برای داروخانه‌ها و ...


امکان ضمیمه کردن فایل تصویری برای هر سند


و هزاران امکان مفید دیگر


در صورتی که در کسب‌و کار خود نیاز به امکانات دیگری دارید، می‌توانید با ما در تماس باشید.


با آرزوی موفقیت‌های بینهایت در کسب‌ و کارتان


تغییرات نسخه اخیر

رفع مشکلات گزارش شده


توسعه دهنده

AdinApp