





اپلیکیشن سان راحتترین مسیر برای خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، گاز، تلفن و…)، استعلام و پرداخت جریمه، کارت به کارت را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار میدهد.
با استفاده از اپلیکیشن سان میتوانید خدمات پرداخت الکترونیک زیر را تنها در چند ثانیه در گوشی تلفن همراه هوشمند خود داشته باشید. از جمله مهمترین خدمات اپلیکیشن سان عبارتاند از:
استعلام و پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، گاز، تلفن و…)
خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل
کارت به کارت
کمک مالی به موسسات خیریه به عنوان نیکوکاری
استعلام قیمت ارز
خرید بستههای اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل و شاتل
ایجاد فهرست مخاطبین برای افزایش سرعت کاربری
قابلیت مشاهده سوابق تراکنش
قابلیت اتصال کارتهای مقصد برای افزایش در سرعت کارت به کارت به صورت دائمی
قابلیت ذخیره شماره تلفنهای مورد نظر برای خرید شارژ همراه و اینترنت برای افزایش سرعت انجام دستورات به صورت دائمی
کیف پول الکترونیک
قابلیت پرداخت اقساط کارت اعتباری
عضویت در باشگاه مشتریان پرداخت نوین، نوین مال
پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
و بسیاری از خدمات دیگر.
سان تنها اپلیکیشن پرداختی است که به آن نیاز دارید.
همچنین قابل ذکر است که بنابر ابلاغیه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر استعلام موجودی از طریق اپلیکیشن پرداخت امکانپذیر نیست.
تغییرات نسخه جدید «سان»
طراحی رابط کاربری (UI) کاملاً جدید و استفاده از آیکن پک و فونت پک جدید
افزودن بخش درخواست پشتیبانی در کارتخوان من
افزودن سرویس های سلامت
افزودن سرویس های بیمه
افزودن سرویس های گردشگری
بهبود نمایش وضعیت تراکنش ها در گزارشات پذیرندگان
افزودن بخش گزارش آنی تراکنش ها، در بخش تراکنشهای امروز کارتخوان من
تعریف سه مدل کاربر مختلف (پذیرنده، پشتیبان، کاربرعادی) و تاثیر آن روی صفحه اصلی و لیست خدمات
تغییرات در صفحه نیکوکاری و افزودن دو خیریه «محک» و «زائراولیها» در بخش نیکوکاری
ارائه دسته بندی جدید برای سرویس ها شامل: مالی، موبایل، گردشگری، خودرو و موتور، پلیس +10، پرداخت قبض،
بیمه، پزشکی و سلامت، کارتخوان، نیکوکاری، سایر
بهبود بخش خدمات پرکاربرد
قابلیت پشتیبانی از فرمت جدید QR برای رویدادها (مانند الکامپ)
بهبود عملکرد کلی و رفع باگهای جزئی
افزودن سرویسهای گردشگری (خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل)
بهبود عملکرد سرویس «همیار پشتیبان»
بهینهسازی سرویس کارتبهکارت
رفع باگهای جزئی
“SUN” New Version Change List
A completely redesigned user interface (UI) with a new icon pack and font pack
Added "Support Request" section in My POS
Added Health services
Added Insurance services
Added Tourism services
Improved display of transaction status in merchant reports
Added real-time transaction reporting in Today’s Transactions under My POS
Defined three user types (Merchant, Support Agent, Regular User) with customized home
creen and services list
Updated Charity section with two new organizations: “Mahak” and “Zaeeravvalyha”
Introduced a new categorization of services: Finance, Mobile, Tourism, Vehicle & Motorcycle, Police+10, Bill Payment, Insurance, Medical & Health, POS, Charity, Miscellaneous
Improved Frequently Used Services section
Added support for a new QR format for events (e.g., ELECOMP)
Overall performance improvements and minor bug fixes
Added Travel Services (Flight, Train, Bus Tickets, and Hotel Booking)
Improved “Support Assistant” Service
Optimized Card-Transfer
Fixed Minor Bugs
سان