لوگو زبان آموز جامع

زبان آموز جامع

تصاویر زبان آموز جامعتصاویر زبان آموز جامعتصاویر زبان آموز جامعتصاویر زبان آموز جامعتصاویر زبان آموز جامع

توضیحات

آموزش زبان انگلیسی جامع با داشتن گروههای متنوع لغات زبان انگلیسی و بهره گیری از بهترین روشهای آموزش زبان که مبتنی بر سوالات دوره ای است یادگیری لغات را به شکلی سرگرم کننده فراهم آورده است .

چهار نوع پرسش برای هر لغت توسط سیستم و در لحظه تولید خواهد شد .

الف) سوال نوع 1: کلمه انگلیسی به عنوان پرسش و ترجمه فارسی لغت به صورت چهار گزینه ای آورده خواهد شد.

ب ) سوال نوع 2: ترجمه فارسی لغت به عنوان پرسش مطرح شده و شما باید معادل انگلیسی آن را انتخاب کنید

ج )سوال نوع 3: کلمه انگلیسی به همراه تلفظ آن به عنوان پرسش و مترادف انگلیسی جواب چهارگزینه ای خواهد بود .

د) صرفا تلفظ انگلیسی بدون نوشتار در اختیار شما قرار می گیرد و باید مترادف را انتخاب نمایید .

برای شروع باید گروهی از بین 32 گروه فوق العاده نرم افزار را انتخاب کنید و حداقل 5 کلمه (قابل تغییر از تنظیمات) را

مشاهده کرده و سپس به صفحه گروه برگشته و آزمون را انتخاب کنید .هر بار که پرسشی مطرح می شود اگر پاسخ شما درست باشد پس از 24 ساعت (قابل تغییر از تنظیمات) سوال دیگری مطرح خواهد شد .

در نهایت شما باید چهار مرحله بالا را برای هر کلمه پشت سر بگذارید . اگر می خواهید نوع سوالات مطرح برای هر کلمه را به ترتیب نوع از الف تاد پشت سر بگذارید از طریق منوی تنظیمات قابل انجام خواهد بود .

گروهها :

مجموعه گروههای موجود در نرم افزار

High School 1 : مجموعه لغات اول دبیرستان

High School 2 : مجموعه لغات دوم دبیرستان

High School 3 : مجموعه لغات سوم دبیرستان

High School 4 : مجموعه لغات پیش دانشگاهی

504 Absolutely Essential Words :مجموعه ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی را تقریبا همه زبان آموزان می شناسند این مجموعه یکی از منابع لازم و ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است.

601 Words You Need To Know : کتاب 601 از جمله کتب مشهور اموزش و یادگیری لغات زبان انگلیسی می باشد. این کتاب معمولاً بعد از مطالعه و خواندن به ترتیب کتاب های 504، Tofel و 1100 مورد مطالعه قرار می گیرد. دانشجویان رشته زبان این کتاب را یکی از سخت ترین کتاب های واژه‌گان و لغت می دانند . ویژه داوطلبان تافل، آیلتس، کارشناسی ارشد، دکترا و داوطلبان اعزام به خارج

1100 Words You Need To Know : این مجموعه برای زبان آموزانی مناسب می باشد که سطح زبان آنها حداقل متوسط باشد و بخواهند کلمات آکادمیک زبان انگلیسی را یاد بگیرند؛ کلماتی که در این کتاب آموزش داده می شوند به ندرت در زبان عامیانه استفاده می شوند و بیشتر در متون آکادمیک و رسمی دیده می شوند. خواندن این کتاب به داوطلبان آزمون های آیلتس و تافل و آزمونهای ارشد و دکتری نیز توصیه می شود.

4000 Essential English Words : لغات این مجموعه با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده اند و تقریبا 95% از مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را پوشش میدهند .

GRE : مجموعه لغات ضروری آزمون GRE که شامل بیش از 1160 لغت ضروری و پرکاربرد زبان و یکی از مفید ترین و به روز ترین منابع موجود برای آزمون GRE می باشد. با این مجموعه تا حدود زیادی خیالتان از بابت بخش لغات و واژگان در بخش Verbal آزمون GRE راحت خواهد بود چرا که لغات این مجموعه مکررا در آزمون GRE تکرار شده اند.

IBT : در این مجموعه لغات و واژگان ضروری و پرکاربرد آزمون زبان تافل گردآوری و تدوین شده است. امتحان تافل امروزه به یکی از مهم ترین امتحانات بین المللی زبان انگلیسی برای محک زدن دانش زبانی داوطلبان کار یا ادامه تحصیل در خارج از کشور مبدل شده است.

TOEIC : این مجموعه ارزشمند شامل بیش از 1000 لغت پرکاربرد آزمون TOEIC می باشد. TOEIC یکی از شناخته شده ترین آزمون‌های حال حاضر در جهان است. در این آزمون زبان آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته می‌توانند توانایی‌های خود را در مهارت‌های اسپیکینگ، ریدینگ و همچنین قابلیت‌های خود را در محیط‌های بازرگانی و تجاری محک بزنند.

و دهها گروه دیگر ...


تغییرات نسخه اخیر

سازگاری با iOS 13


توسعه دهنده

بهراد