لوگو اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکس

اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکس

5
تصاویر اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکستصاویر اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکستصاویر اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکستصاویر اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکستصاویر اینستاچاپ : سرویس آنلاین چاپ عکس

توضیحات

عکس‌های آخرین مهمونی روکه رفتی کِی دیدی؟ آخرین بار که بدون استرس و نگرانی از امنیت عکس‌هات برای چاپ عکس‌های شخصیت به عکاسی و لابراتوار مراجعه کردی کِی بود؟ آخرین عکسی که چاپ کردی هنوز کیفیتش رو حفظ کرده؟

اگر به خاطرات خود اهمیت می دهید، آنها را ثبت میکنید و از دیدن لحظه‌های خاطره انگیز خود لذت میبرید، ما برای شما یک پیشنهاد داریم :

با استفاده از اپلیکیشن اینستاچاپ، براحتی میتوانید خاطرات خود را در فرمت‌های خاص، دوست داشتنی و متنوع ما با کیفیتِ ظهور عکس سفارش داده و در سرتاسر ایران در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، تا با عشق به عزیزانتان هدیه دهید، فضای خانه‌تان را صمیمی و دلنشین‌تر کنید و یا آرشیو خاطرات خود را کامل کنید.


استارتاپ ما احترام خاصی برای شما و خاطرات شما قائل است. باور اصلی ما سادگی فرایند ثبت سفارش و رضایت کامل مشتری است، شما این باور و ارزش را از لحظۀ ورود به اپلیکیشن تا زمان دریافت سفارشتان تجربه خواهید کرد. فرقی ندارد برای خودتان سفارش میدهید و یا برای عزیزانتان؛ عکسهای چاپ شده بهترین و لذت‌بخش‌ترین هدیه‌هاست.


چگونه خاطرات را زنده و در زمان سفر کنیم ؟

کار با اپلیکیشن چاپ عکس اینستاچاپ ساده است:

1- یکی از محصولات چاپی ما را انتخاب کنید،

2- تصاویرتان را از گالری موبایل، رایانه و یا صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید و تایید کنید.

3- سفارشتان را در بسته بندی زیبا و پر از محبت در سرتاسر ایران دریافت و از آن لذت ببرید.


چرا اینستاچاپ ؟

1- امنیت تصاویر: امنیت خاطرات شما برای ما اهمیت زیادی دارد، بهترین سیاست، عدم ذخیره سازی تصاویر شماست. تصاویر شما پس از انجام و ارسال سفارش از سرورهای ما به صورت غیر قابل بازگشت حذف خواهد شد.

2- حریم شخصی : تمامی تصاویر شما توسط پردازشگران خانم پردازش و آماده سازی میشود.

3- پشتیبانی همیشه خندان : هر زمان و در هر مرحله از فرایند سفارش و بعد از آن مشکل داشتید راحت باشید و به ما پیام بدهید، همکاران ما خوشحال خواهند شد بتوانند به شما کمک کنند.

4- گارانتی خوشحالی : همه سفارشات ما با گارانتی 100% رضایت همراه است، اگر به هر دلیلی از سفارش خود خوشحال و راضی نبودید، راحت باشید و به ما پیام بدهید، ما سخت تلاش میکنیم تا بهترین راه‌حل را پیدا و انجام دهیم.

5- تحویل سریع : سفارشات 24 ساعت کاری آماده و تحویل پست شده، توسط پست در تهران 2 روز کاری و در شهرستان های دور نهایتاً 5 روز کاری سفارشات خود را دریافت خواهید کرد. درصورت تمایل میتوانید سفارش خود را شخصاً از دفتر اینستاچاپ تحویل بگیرید.


محصولات ما :



  • چاپ خاطرات : در این دسته بندی محصولات دوست داشتنی مثل چارگوش ، پولاراید، مینی و .... در سایز های مختلفی وجود دارد که مورد علاقه همه مشتریان ماست.

  • پوستر خاطرات : یکی از باحالترین محصولات ماست، شما می توانید تعداد زیادی از تصاویر خود را انتخاب و با چینش دلخواه در یک پوستر با قاب های زیبا و یا بدون قاب داشته باشید که با هر بار عبور از مقابل آن غرق در انبوه خاطرات خود شوید.

  • قاب خاطرات : قابهای زیبای pvc و چوبی ما که با حساسیت همکاران ما طراحی و اجرا شده اند با یک و یا چهار تصویر محصولی مناسب برای روح بخشیدن به دیوار منزل و یا محل کار شماست .

  • تقویم خاطرات : متمایزترین و محبوب‌ترین محصول ماست که با دیدن هر روز آن بر روی میز کار خود و یا پیشخوان آشپزخانه یک خاطره شیرین برایتان زنده شده و سرشار از حس خوب میشوید.

  • محصولات دکوراتیو : این محصولات در ترکیب با محصولات گروه چاپ خاطرات فضایی دلنشین را در اتاق خواب، سالن پذیرایی و یا حتی دفتر کار شما ایجاد میکند، محصولاتی مانند ریسمان و ریسه خاطرات، چارچوب و یا ساعت به وقت خاطره...


تیم ما عاشق عکس و عکاسی است و شوق وصف‌ناپذیری دارد تا لذت ثبت خاطرات و مرورشان را از طریق عکس‌های چاپ شده برای شما فراهم کند. ما استارتاپی نوپا با اهدافی بزرگ هستیم که در ابتدای مسیریم و سعی داریم با حمایت شما هر روز بهتر از روز قبلمان شویم. لطفاً با ما باشید اپلیکیشن ما را دانلود کنید و از خدمات ما استفاده کنید و بازخورد خود را از طریق ایمیل به ما ارسال کنید، همکاران ما خوشحال میشوند تا پیام های شما را دریافت کنند.


ایمیل : hello@instachap.com


تغییرات نسخه اخیر


  • اضافه شدن کتاب عکس

  • بهبود عملکرد برنامه

  • رفع برخی ایرادات


توسعه دهنده

اینستاچاپ