لوگو پیام‌رسان سروش پلاس

پیام‌رسان سروش پلاس

3.1
تصاویر پیام‌رسان سروش پلاستصاویر پیام‌رسان سروش پلاستصاویر پیام‌رسان سروش پلاستصاویر پیام‌رسان سروش پلاستصاویر پیام‌رسان سروش پلاس

توضیحات

سروش پلاس

نسل جدیدی از پیام‌رسان سروش است، با امکاناتی ‌نظیر تماس تصویری، پخش فیلم و موسیقی همزمان با شروع دانلود، بات‌های کاربردی، امکان جستجوی سراسری در چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌ها، امکان سنجاق کردن پیام، امکان ذخیره‌سازی ابری اطلاعات و خدمات پرداخت امن . این ویژگی‌ها در کنار امکانات دیگری که برای کاربران فراهم شده، سروش پلاس را به یک پیام‌رسان خاص و پیشرفته تبدیل کرده است. سروش‌پلاس را دانلود کنید و برای شگفت‌زدگی آماده باشید!


تماس تصویری

شاید بتوان گفت از مهم‌ترین پیشرفت‌های سروش پلاس "تماس تصویری" می‌باشد. در سروش پلاس می‌توانید با مخاطبین و دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. کیفیت صدا و تصویر بالا، امنیت و رابط کاربری آسان، از ویژگی‌های تماس تصویری سروش پلاس می‌باشد.


امکانات جدید و متنوع

سروش پلاس یک پیام رسان پیشرفته و مجهز است. امکاناتی مانند پین (سنجاق کردن) پیام، مدیریت چند اکانت(حساب کاربری)، امکان تماشای ویدیو قبل از اتمام دانلود، فضای ابری ذخیره اطلاعات و ویترینی از امکانات متنوع و سرگرم کننده تنها بخشی از ویژگی‌های سروش پلاس است که ساعت‌ها شما را درگیر خود خواهد کرد.


تماس صوتی رایگان

تماس صوتی در سروش پلاس تقریبا رایگان است! از آنجایی که تعرفه مصرف اینترنت در سروش پلاس یک‌سوم محاسبه می‌شود، می‌توانید با استفاده از امکان تماس صوتی سروش پلاس تقریبا به صورت رایگان با دوستان و آشنایان‌تان تماس بگیرید و صحبت کنید.


فضای ابری نامحدود

مهم نیست فایل‌های شما چه حجمی دارند. مهم این است شما بتوانید بصورت نامحدود با استفاده از سروش پلاس فایل‌های خود را به صورت انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خودتان را روی فضای ابری سروش پلاس ذخیره کنید تا در هر مکانی به آسانی به آنها دسترسی داشته باشید.


امنیت

اعتماد در خانواده سروش پلاس قیمت خود را دارد و بهای آن فقط و فقط صداقت است. حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از هیچ تلاشی به جهت بهبود خدمات در این حوزه کوتاهی نخواهیم کرد.


سامانه پشتیبانی

پیام رسان سروش پلاس برای پشتیبانی و ارتباط با شما کاربران محترم تمام راه‌ها را باز گذاشته است تا ارتباط برقرار‌کردن برای همه عزیزان در اوج سهولت قرار گیرد. شما می‌توانید از طریق ایمیل support@sapp.ir و یا کانال @support در پیام رسان سروش پلاس با ما در ارتباط باشید.


تغییرات نسخه اخیر

--


توسعه دهنده

ستاک