لوگو شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)

شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)

تصاویر شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)تصاویر شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)تصاویر شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)تصاویر شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)تصاویر شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)

توضیحات

تاک ، اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران می توانند با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت نمایند.

در تاک دست شما برای انتخاب همه چیز باز است. از چت با دوستان و تماس تصویری و ارسال فایل های حجیم تا دسترسی به کانال های تخصصی کشاورزی و خدمات مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی!! تمام این خدمات با 60 درصد تخفیف اینترنت در اختیار شماست


تغییرات نسخه اخیر

تماس تصویری و صوتی رایگان: شما می‌توانید تو تاک با سایر افرادی که تاک دارند تماس صوتی و تصویری امن برقرار کنید.


کانال تخصصی: ایجاد کانال در تاک و ارائه محتویات علمی، آموزشی و ترویجی در این کانال های تخصصی تحت نظارت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ستاد هوشمندسازی کشاورزی می باشد.


گروه تخصصی: ایجاد گروه تخصصی تحت نظارت ستاد هوشمندسازی کشاورزی و توسط واحدهای زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی و تشکل ها و انجمن های علمی به منظور تبادل نظر و اطلاع رسانی می باشد.


جستجوی کانال های تخصصی کشاورزی: کاربران به راحتی امکان جستجو و پیوستن به کانال های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی براساس نیاز می باشند.


خدمات بانک کشاورزی و صندوق بیمه محصولات کشاورزی: امکان دسترسی سریع به خدمات مالی بانک کشاورزی و نیز خدمات صندوق بیمه محصولات کشاورزی فراهم می باشد.


خدمات پرداخت: دیگه لازم نیست برای پرداخت قبض کلی وقت برای مراجعه به بانک یا باز کردن اپ های مختلف هدر بدید. تو تاک خیلی راحت می تونید همزمان که در حال چت کردن هستید تمام قبوض خودتون رو هم پرداخت کنید؛ حتی قبض جرائم رانندگی!!


توصیه های هواشناسی کشاورزی و پیش بینی وضع هوا: با یک کلیک، آخرین توصیه هواشاسی کشاورزی را دریافت کنید و نیز امکان دریافت پیش بینی وضعیت آب و هوا براساس موقعیت جغرافیایی ایجاد شده است.


سرویس هشدار مخاطرات کشاورزی: بهره برداران بخش کشاورزی و کاربران با ثبت اطلاعات محصول و موقعیت جغرافیایی توصیه های به هنگام کشاورزی و نیز مخاطرات اقلیمی را دریافت خواهند کرد.


رسانه های نوشتاری، تصویری و نرم افزار های کشاورزی: کاربران می توانند با یک کلیک تمام رسانه های نوشتاری (نشریات ترویجی و فنی و ...)، رسانه های صوتی و تصویری (فیلم و انیمیشن ترویجی و ...) و اپلیکیشن های کاربردی کشاورزی را دریافت کنند.


بازار کشاورزی: در تاک بازار عمده محصولات کشاورزی (برای خرید و فروش عمده)، بازار نهاده های کشاورزی، دیوار تاک (خرید و فروش کالا و خدمات کشاورزی) و اجاره خدمات و تجهیزات کشاورزی (اجاره یا رزرو) در دسترس می باشد.


فضای ابری نامحدود : بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل هایتان و یا مطالب خودرا آپلود کنید و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.


منعطف برای موبایل و وب : شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید . هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت. شما میتوانید از نسخه وب تاک برای سهولت در امور مدیریت کانال های خود استفاده کنید


توسعه دهنده

ستاد هوشمند سازی کشاورزی