لوگو نایتکس

نایتکس

تصاویر نایتکستصاویر نایتکستصاویر نایتکستصاویر نایتکستصاویر نایتکس

توضیحات

رعایت بهداشت جنسی و نقش آن در حفظ سلامت افراد جز مسائلی است که همواره حائز اهمیت بوده و توجه به آن، بهبود دهنده روابط زناشویی و تضمین کننده سلامت جنسی افراد می باشد. به همین منظور بهتر است بر اساس نیاز و کاربرد مورد نظر، از لوازم زناشویی عرضه شده در این زمینه استفاده نمود. با کمک محصولات متعددی که در زمینه بهداشت جنسی در دسترس افراد قرار دارند، می توان نکات بهداشتی و ایمنی را در هنگام رابطه جنسی رعایت کرده و مانع از بروز مشکلات احتمالی و حتی امکان انتقال بیماری های خطرناک مثل ایدز، هپاتیت و سوزاک شد.


اگرچه خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها جز روش های مرسوم برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده ها می باشد، ولی امروزه با وجود مشغله هایی چون ساعات کاری زیاد و سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، یا حتی حجب و حیا در خرید چنین محصولاتی افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و در دسترس مثل خرید آنلاین هستند. به همین منظور سایت های متعددی مثل فروشگاه اینترنتی اقدام به عرضه و فروش مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز خانواده ها، از برترین برندها با قیمتی بسیار منطقی کرده اند. شما با مراجعه به این سایت معتبر می توانید کالاهای مورد نیاز خود مثل انواع محصولات بهداشتی را با اطمینان از کیفیت آن به آسانی سفارش دهید. اما نکته اساسی که به عنوان نقطه ضعف چنین سایتهای به شمار می رود ، زمان طولانی تحویل کالا به مشتری است. در چنین شرایطی ، وجود یک استارتاپ قوی که چنین محصولاتی را با زمان حداکثر سی دقیقه به مشتری برساند ، کاملا احساس می شود .


نایتکس ، آماده تحویل اقلام بهداشتی و زناشویی درب منزل شما عزیزان می باشد , و در حال حاضر در شهرستان خرم آباد، تبریز ، ارومیه ، اردبیل ، قزوین ، شیراز ، کرمانشاه . .... فعال می باشد . لیست شهرهای دارای نمایندگی نایتکس ، هر روز بروزرسانی می شود .


تغییرات نسخه اخیر

اضافه شدن شهرهای جدید


توسعه دهنده

Mehhhdi