لوگو اتوبان(خشکشویی آنلاین)

اتوبان(خشکشویی آنلاین)

تصاویر اتوبان(خشکشویی آنلاین)تصاویر اتوبان(خشکشویی آنلاین)تصاویر اتوبان(خشکشویی آنلاین)

توضیحات

نامگذاری اتوبان: 

**** اُتو+بان: نگهبان اتوی لباس شما

**** اُتوبان: 1. نماد سرعت  2. نمادی از سرویس حمل و نقل این مجموعه


شاخصه های خدمات:




  1. برنامه ای بسیار سبک و ساده




  2. در عین سادگی مجهز به تمامی امکانات روز برنامه نویسی( سهولت در انتخاب کالا و خدمات/ مشخص نمودن قیمت هر سرویس/ معرفی به دوستان و کسب اعتبار/ ارائه فاکتور نهایی/ درگاه پرداخت)




  3. حمل رایگان




  4. شستشو با مواد درجه یک و ماشین آلات مدرن




  5. بسته بندی زیبا




  6. بالاترین کیفیت با کمترین قیمت




اتوبان راهی برای کاهش هزینه های زندگی...


اتوبان را نصب کرده و با کمترین هزینه شیک پوشی خود را تضمین کنید!!!


در عصری زندگی میکنیم که فن آوری و سرعت خدمات بر زندگی سنتی غلبه یافته و در این زمینه فن آوری ارتباطات یکی از پیشروترین فن آوریهایست، که تأثیر بسزای در خلق و تحرک چرخه اقصادی و رفع مشکلات زندگی سنتی بعهده داشته است.سرعت ارتباطات روز به روز افزایش یافته و بستری فراهم آورده است تا صنایع خدماتی نیز از این سرعت بهره برده و با توانی مضاعف و در مدت زمانی کوتاهتر و در ابعاد جغرافیایی وسیعتری به ارائه سرویس به مشتریان خود اهتمام ورزد. از سویی رشد فن آوری، و از سوی دیگر رشد سریع شهرها که مشکلات و محدودیتهایی را با خود بهمراه داشته؛ در واقع استفاده از فن آوریهای نوین را نه یک انتخاب که بعنوان یک اجبار پیش روی شهروندان شهرهای بزرگ قرار داده است.

اتوبان اپلیکیشنی است مختص خدمات خشکشویی البسه، که توسط تیمی از زبده ترین برنامه نویسان ایران طراحی و تهیه گردیده و توسط تیمی از مدیران اجرایی و مارکتینگ با تجربه بین المللی راهبری و هدایت می شود. این برنامه منحصر بفرد بوده و نمونه برداری از هیچ اپلیکیشن داخلی یا خارجی نیست.

در طراحی این برنامه تلاش شده تا ضمن تامین امکانات روز فن آوری استارت آپها، از جمله: انتخاب کالا و خدمات- رویت قیمت خدمات- معرفی به دوستان و کسب اعتبار رایگان- ارائه فاکتور نهایی- درگاه پرداخت اینترنتی و امکان پرداخت حضوری- امکان نظردهی و رضایت سنجی و غیره. همچنان برنامه ای ساده و ملموس و قابل استفاده برای تمامی سطوح سنی باقی مانده و در عین حال از جذابیت بالای گرافیکی برخودار باشد.


اتوبان در حال حاضر در شهرهای اصلی به خدمت رسانی مشغول بوده و به زودی به کل کشور توسعه خواهد یافت.

از جمله مزایای استفاده از این برنامه علاوه بر حمل رایگان کاهش هزینه های خشکشویی است که در مقایسه با سایرین بسیار فاحش بوده و قابل اغماض نیست.


اتوبان راهی جدید برای کاهش هزینه های زندگی...


اتوبان را نصب کرده و با کمترین هزینه شیک پوشی خود را تضمین کنید!!!


بسادگی میتوانید سفارش خشکشویی خود را از طریق سایت otooban.com و یا ازطریق نرم افزار تلفن همراه ثبت نمایید. همکاران ما با مراجعه به آدرس ثبت شده لباسها را تحویل گرفته و پس از 48 ساعت البسه شما را پس از انجام خشکشویی و اطو با بسته بندی زیبا درب منزل به شما تحویل خواهند داد.


تغییرات نسخه اخیر

حل مشکلات درگاه پرداخت


توسعه دهنده

عصر جدید