لوگو یوتنکیو

یوتنکیو

5
تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو تصاویر یوتنکیو

توضیحات

درباره یوتنکیو :

دوست دارید توو مسابقه ای شرکت کنید که علاوه بر به چالش کشیدن سطح اطلاعات عمومی شما، با جایزه های هیجان انگیزی همراهه؟ یوتنکیو یه مسابقه آنلاینه که هرشب شما رو به همراه کاربران دیگه به یه رقابت جذاب دعوت می کنه. پس اپلیکیشن مارو نصب کنید و با ما همراه باشید!


قوانین یوتنکیو :

این بازی هر شب به صورت آنلاین اجرا میشه. تو این بازی از شرکت کنندگان تعدادی سوال سه گزینه ای متنوع پرسیده میشه که هر سوال 10 ثانیه وقت داره و هر بار که اون ها پاسخ درست رو انتخاب کنن به مرحله بعدی راه پیدا میکنن. برنده کسیه که به همه سوالات جواب درست بده.

امکانات یوتنکیو :

پخش زنده

با نصب اپلیکیشن یوتنکیو، شما هر شب با تعدادی سوال توو زمینه های مختلف رو به رو میشید که توسط مجری های ما به صورت زنده پرسیده میشه. با درست پاسخ دادن به هر سوال؛ شما میرین به مرحله ی بعدی که سخت تر و چالشی تره! و در نهایت اگر به همه ی سوالات درست پاسخ بدین برنده مسابقه ما خواهید بود و ما با جایزه هامون؛ از خجالتتون در میایم!


دعوت دوستان و جون اضافه

هرکدوم از دوستاتون رو به اپلیکیشن دعوت کنین یه جون اضافه می گیرین. حالا جون اضافه چیه؟ توی این بازی باید به همه ی سوالات پاسخ درست بدید تا برنده شید پس هر سوالی رو که اشتباه جواب بدین حذف میشین. ولی با جون اضافه می تونید به بازی برگردین و از مسابقه حذف نمی شید! البته دوستی که دعوت کردید هم دو تا جون اضافه می گیره.


امکان گپ و گفت‌وگو

در کنار بازی آنلاین با کاربرای مختلف، یوتنکیو این امکان رو به شما میده که بتونید در طول مسابقه و در پایین صفحه با کاربرای دیگه چت کنید و بهشون کمک کنید تا پاسخ درست بدن و یا میتونید با ما در ارتباط باشید و نظراتتون رو با ما در میون بذارید.

شبکه‌های اجتماعی

میتونید با دنبال کردن یوتنکیو تو اینستاگرام و تلگرام، از اتفاقات جدید و هیجان انگیزی که تو راهه با خبر شید.

یوتنکیو در اینستاگرام @U10qofficial

یوتنکیو در تلگرام @U10qofficial


تغییرات نسخه اخیر

کیفیت تصویر و صدا بهتر شده است.


توسعه دهنده

خدمات روز تجارت الکترونیک عرش