لوگو گوگل کروم | Google Chrome

گوگل کروم | Google Chrome

5
تصاویر گوگل کروم | Google Chromeتصاویر گوگل کروم | Google Chromeتصاویر گوگل کروم | Google Chromeتصاویر گوگل کروم | Google Chromeتصاویر گوگل کروم | Google Chrome

توضیحات

کارهای بیشتری را با گوگل کروم جدید بر روی آیفون و آیپد انجام دهید. هم اکنون، ساده تر، ایمن تر و سریعتر از همیشه با Google Smarts built-in


مرور سریعتر - نوار آدرس کروم، از جستجوی گوگل برای ساختن سریع و ساده ی هر ماموریت حقیقت یاب استفاده می کند. همچنین در گوگل درایو تان جستجو را انجام می دهد. بنابراین دسترسی به برنامه ریزی تعطیلات هفته ی آینده تان بسیار آسان تر است.


مطالب مخصوص شما - کروم برای شما مقالات، وبلاگ ها و محتوایی را که فکر می کنیم ممکن است شما از آنها خوشتان بیاید را برای شما بالا می آورد. هر چقدر از کروم بیشتر استفاده کنید، شخصی سازی شده تر می شود.


ترجمه گوگل - مهم نیست شما در کجای وب و یا دنیا هستید. کروم به شما این امکان را می دهد که کل وبسایت را با یک کلیک توسط مترجم داخلی گوگل ترجمه کنید. همچنین کروم به صورت خودکار وقتی شما به ترجمه نیاز داشته باشید، ترجمه را ارائه می دهد.


تب های خود را مدیریت کنید - هر تعداد تبی که دلتان می خواهد باز کنید و آنها را در شکل جدید شبکه ای برای راحت تر دیدن و مقایسه کردن وبسایت ها، مدیریت کنید.


همگام سازی بین دستگاه هایتان - با وارد شدن به کروم توسط اکانت تان، به صورت خودکار بین لپ تاپ، تبلت و موبایلتان همگام سازی می شود. بدون توجه به اینکه کجا می روید، تجربه ی یکسانی خواهید داشت.


پر کردن خودکار فرم ها و رمزها - حفظ کردن رمزهای عبور، مساله ای برای گذشته است. کروم می تواند آدرس ها و اطلاعات پرداخت شما را ذخیره کند. بنابراین شما می توانید فرم ها را فقط با یک کلیک پر کنید.


جستجوی صوتی - با استفاده از جادوی جستجوی صوتی گوگل، بدون تایپ کردن، پاسخ ها را بیابید.


حریم خصوصی - از حالت ناشناس برای گشت و گذار بدون ذخیره شدن تاریخچه ی مرورتان استفاده کنید.

(اطلاعات بیشتر در http://goo.gl/WUx02 )


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

Google LLC