لوگو فوپکس

فوپکس

تصاویر فوپکستصاویر فوپکستصاویر فوپکستصاویر فوپکستصاویر فوپکس

توضیحات

فوپِکس شبکه ی اجتماعی هنرمندان مشتاق و نخبه است. هنرمندان می توانند با به اشتراک گذاشتن آثارخود در بین هنرمندان دیده شوند و همچنین به خرید و فروش آثار خود بپردازند.


هدف فوپِکس:

فوپکس با ارائه ی بستر اشتراک گذاری چند رسانه ای و فروش آثار هنری سعی به حمایت از هنرمندان و ترویج هنر دارد.

فوپکس در دو بخش هنرهای دیجیتال و صنایع دستی، در ژانرها و سبک های مختلف این امکان را برای هنرمندان فراهم آورده است که آثار خود با سایرین به اشتراک گذاشته و به آموزش ها، تجهیزات، اخبار و مشاغل هنری دسترسی داشته باشند.


اشتراک گذاری چند رسانه ای آثار

هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب های ویدئو، صوت، عکس و متن آپلود کنند. آثار خود را به اشتراک بگذارید و با یک جامعه خلاق ارتباط برقرار کنید.


الهام از آثار هنرمندان:

بهترین هنرمندان ایران در فوپکس همراه شما هستند. فوپکس هزاران اثر هنری را براساس بازخورد دریافت شده در قسمت رای دهی رتبه بندی می کند و بهترین آن ها را به سایر هنرمندان نمایش میدهد. فوپکس برای شما سوپرایزهای زیادی در نظر دارد.


خودت را به چالش بکش!

بهترین آثار خود را آپلود کنید تا در میان شبکه هنرمندان با استعداد ما دیده و محبوب شوید. سعی کنید با هر محتوایی که به اشتراک می گذارید سبک خود را تعیین کنید. گاها آثار شما توسط داوران انتخاب می شوند و به برگزیدگان دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.


کشف سبک های جدید

آثار هنرمندان مورد علاقه ی خود را حمایت کنید . برای گسترش شبکه ی هنری خود، با سایر هنرمندان در نظرات ارتباط برقرار کنید.


اکنون فوپکس را دانلود کنید تا در بین هنرمندان بزرگ باشید.


تغییرات نسخه اخیر

بهبود عملکرد اپلیکیشن


توسعه دهنده

Phopx