لوگو فروشگاه اینترنتی S Market

فروشگاه اینترنتی S Market

تصاویر فروشگاه اینترنتی S Market تصاویر فروشگاه اینترنتی S Market تصاویر فروشگاه اینترنتی S Market تصاویر فروشگاه اینترنتی S Market

توضیحات

خرید و فروش آنلاین یکی از حوزه هایی بود که با گسترش تکنولوژی به خصوص پلتفرم اندروید، رشد خارق العاده ای را تجربه کرد. ده سال قبل شاید ایده خرید اینترنتی و غیرحضوری حتی برای بسیاری از مردم مطرح نبود اما امروزه فروشگاه های خرید و فروش آنلاین مثل آمازون و eBay در بین با ارزش ترین برندهای دنیا قرار دارند. سرویس های و اپلیکیشن های ایرانی نیز در سال های اخیر با ورود به این زمینه توانسته اند پیشرفت های زیادی بکنند.


یکی از اپلیکیشن های خوش نام در این زمینه S Market است. ابتدا به سراغ قابلیت جست و جو و خرید نرم‌افزار های کامپیوتری در این برنامه می رویم. شما می توانید با یک سرچ ساده نرم‌افزار کامپیوتری مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را با پایین ترین قیمت و با بالا ترین کیفیت خریداری کنید.


مزایده آنلاین برگزار کنید!


اما یکی از قابلیت های جالبی که شبیه به آن را تقریبا در هیچکدام از برنامه های ایرانی نمی بینیم، مزایده است. در این بخش S Market نرم‌افزار ای خود را در اپ قرار می دهد و سایر کاربران می توانند به عنوان خریدار پیشنهادهای خود را ارائه کنند. در نهایت نیز نرم‌افزار به بالاترین قیمت ممکن فروخته می شوند.


یکی دیگر از نکاتی که خرید از S Market را برای کاربران لذت بخش می کند امکان بازگشت وجه است. معمولا بسیاری از سرویس فقط نقش واسطه بین خریدار و فروشنده را بازی می کنند و هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت محصول ندارند. این سرویس اما کاملا متفاوت است و به شما این امکان را می دهد که در صورت نارضایتی بتوانید هزینه نرم افزار خریداری خود را در کیف پول الکترونیکی برگردانید. این سرویس همچنین شما را از آخرین تخفیف های نرم‌افزاری که انتخاب کردید با خبر می کند تا از سایرین عقب نمانید.


ورژن ایرانی eBay را شاید بتوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین دانست که از فروشگاه های آنلاین زیادی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین اگر دنبال نرم‌افزار خاصی می گردید به احتمال خیلی زیاد آن را در این برنامه پیدا خواهید کرد. به علاوه اینکه قابلیت برگشت وجه نیز خیال شما را از خرید راحت تر می کند.


تغییرات نسخه اخیر

بهبود تغییر ظاهری


توسعه دهنده

شرکت شایا گستر هنر ایرانیان