لوگو جاپارکز

جاپارکز

تصاویر جاپارکزتصاویر جاپارکزتصاویر جاپارکزتصاویر جاپارکزتصاویر جاپارکز

توضیحات

تنها سه کلیک تا پیدا کردن جا پارک در هر نقطه از شهر فاصله دارید . جاپارکز یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند است که امکان درخواست و پیشنهاد آنلاین جاپارک را فراهم می کند. با این اپلیکیشن، همیشه و همه‌جا در هر نقطه از شهر جاپارک پیدا کند و یا جاپارکی که در اختیار دارید را به اشتراک بگذارید . هدف جاپارکز اطلاع رسانی محلهای پارک خودرو در کلان شهرها به کمک خود مردم است . جاپارکز به زبان ساده یعنی دست به دست کردن سریع جا پارک بین مردم با استفاده از تلفن همراه .


جاپارکز چه سرویسی را در اختیار شما قرار می دهد :


در هر نقطه از شهر برای خود جا پارک پیدا کنید .


اگر در آن نقطه از شهر و در زمان اعلامی شما تمامی جا پارک ها قبل از شما به شهروندان دیگر ارائه شده بود ، می توانید درخواست خود را ثبت کنید ، جاپارکز به کمک هوش مصنوعی خود و اطلاعاتی که کاربران ارایه کرده اند ، بهترین جا پارک را برای شما پیدا کرده و به شما اطلاع رسانی خواهد کرد .


شما می توانید اطلاعات جاپارکی که در اختیار دارید را در اپلیکیشن جاپارکز ثبت کنید ، این اطلاعات در اختیار درخواست کنندگان جا پارک قرار می گیرد و حساب کاربری شما بابت ارایه این اطلاعات شارژ می شود .


جالبتر ! می توانید درخواست های جا پارک در یک منطقه را مشاهده نمایید، برای آنها به دنبال جاپارک باشید و از بابت ارائه این اطلاعات به درخواست کننده موجودی حساب کاربری خود را افزایش دهید .


جاپارکز چه جوری کار می کنه ؟ تنها با سه کلیک .....


اپلیکیشن جاپارکز رو اجرا کن .


به دنبال جا پارک هستی ؟ روی درخواست جاپارک کلیک کن موقعیت خودت رو مشخص کن بقیه رو به جاپارکز بسپار ..... جاپارک شما آماده است !


داری جاپارکت رو خالی می کنی ؟ روی پیشنهاد جا پارک کلیک کن موقعیت و زمانت رو اعلام کن پیشنهادت ثبت شد ، منتظر اعلام درخواست کاربران باش


می خوای به دنبال جا پارک برای دیگران باشی ؟ روی پیشنهاد جاپارک کلیک کن موقعیت خودت رو مشخص کن تمامی درخواست ها در اون منطقه رو ببین و برای اون ها جاپارک پیدا کن


مزایای جاپارکز برای شهروندان : انتخاب بهترین و نزدیکترین محل پارک صرفه جویی در وقت شهروندان کمک به سلامت روان شهروندان افزایش بهره وری از معابر شهری و کاهش بارگذاری در مناطق پر ترافیک صرفه جویی در مصرف سوخت و کمک به داشتن محیط زیستی سبزتر در راستای شهر هوشمند محاسبه ی ترافیک و فاصله تا مقصد برای کاهش خطاهای انسانی احتمالی ارایه ی سرویس مسیریابی با کمک بهترین نرم افزارهای مسیریاب


تغییرات نسخه اخیر

bug fix


توسعه دهنده

جاپارکز