لوگو تک زنبیل

تک زنبیل

تصاویر تک زنبیلتصاویر تک زنبیلتصاویر تک زنبیلتصاویر تک زنبیلتصاویر تک زنبیل

توضیحات

اپلیکیشن تک زنبیل فروشگاهی بزرگ در جیب شماست که امکان بررسی، مقایسه و تجربه‌ی خرید آنلاین لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.

گروه‌های گسترده‌ی کالایی موجود در اپ تک زنبیل تنوع زیادی از کالاها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی کلیه‌ی لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

تک زنبیل با مجوز از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و دارا بودن نماد اعتماد ،محیطی امن و آسوده را برای شما سروران گرامی فراهم نموده است.


یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن دیجی‌کالا دریافت اعلان و نوتیفیکیشن‌های تخفیف، حراج، فروش‌ ویژه و کد تخفیف انحصاری اپلیکیشن است که می‌تواند امکان خرید با قیمت پایین‌تر از قیمت‌های سایت دیجی کالا را برای شما به ارمغان بیاورد. ارسال سه ساعته خریدهای انجام شده از سوپرمارکت دیجی‌کالا به شما امکان می‌دهد تا گستره‌ی بزرگی از کالاهای تازه و مایحتاج غذایی منزل را از طریق تلفن همراه خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به شما امکان پرداخت هزینه‌ی خرید به شکل‌های مختلف مانند پرداخت در محل، پرداخت اینترنتی با استفاده از درگاه بانکی و ...را می‌دهد.


اپلیکیشن دیجی‌کالا برای سیستم عامل اندروید و iOS برای گوشی‌ها و تبلت‌های کمپانی اپل ارائه شده است. سبد خرید اپلیکیشن دیجی‌ کالا با وب سایت یا اپلیکیشن‌هایی که با نام کاربری یکسان وارد شده باشند سورس یکسان دارد. امکان دانلود نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن از لینک مستقیم نصب در همین صفحه وجود دارد و برای دریافت نسخه‌ی iOS مناسب برای ایفون می‌توانید به اپلیکیشن‌های دانلود اپلیکیشن ‌iOS مراجعه کنید.


تغییرات نسخه اخیر

نسخه 1


توسعه دهنده

سوپر مارکت تک زنبیل