لوگو تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاین

تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاین

تصاویر تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاینتصاویر تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاینتصاویر تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاینتصاویر تک دیل | Takdeal فروشگاه و مزایده آنلاین

توضیحات

تک دیل سامانه خرید و فروش بومی سازی شده ایرانی می باشد، که تنها یک بازار آنلاین یا فروشگاه اینترنتی نمی باشد، بلکه در عین حال شبکه ای اجتماعی تخصوصی در زمینه خرید و فروش است .


• نحوه عملکرد تک دیل:


-کاربران تک دیل (خریداران و فروشندگان) می توانند در محیطی تخصصی اجناس و محصولات را بدون واسطه به دو روش، فروش عادی یا مزایده به صورت آنلاین خرید و فروش نمایند، که طیف وسیعی از املاک و اجناس، اعم از نو یا کارکرده (دست دوم) را شامل می شود.


_ با ثبت نام در تک دیل شما پروفایل خود را راه اندازی می کنید که همانند یک فروشگاه شخصی برای هر شخص عمل می کند که موجب می شود کاربران دیگر (خریداران) به سادگی با شما ارتباط برقرار نمایند و در ضمن با روج به پروفایل تک دیل شما اگر اجناس دیگری نیز برای فروش دارید را مشاهد نمایند.


_همچنین کاربران (خریداران و فروشندگان) با دنبال کردن پرفایل های همدیگر از آخرین محصولاتی که آن ها برای فروش ارائه نموده اند آگاه خواهند شد.


-ثبت نام، شرکت در مزایده های تک دیل و ارائه پیشنهاد جهت خرید به صورت رایگان می باشد و تنها در پایان خرید باید مبلغ مورد نظر را جهت خرید به فروشنده پرداخت نمایید.


_در تک دیل خود فروشندگان شرایط فروش را از جمله روش ارسال، طریق پرداخت وجه و ضمانت را مشخص می نمایند.


_هویت شخصی کاربران تک دیل (شماره تماس) برای دیگر کاربران پنهان می باشد و تنها اطلاعات بعد از خریدار نهایی، در صورت تایید دو طرف (خریدار و فروشنده) جهت معامله در اختیار طرفین قرار خواهید گرفت.

آدرس وب سایت :


https://www.takdeal.com


پشتیبانی تک دیل :


https://www.takdeal.com/support


تغییرات نسخه اخیر

تغییرات گرافیکی و لوگوی جدید


توسعه دهنده

تک دیل