لوگو توبانک | Tobank

توبانک | Tobank

تصاویر توبانک | Tobankتصاویر توبانک | Tobankتصاویر توبانک | Tobankتصاویر توبانک | Tobank

توضیحات

سوپر اپلیکیشن توبانک

امنیت، سرعت، سادگی، تجربه کاربری منحصربه‌فرد، پوشش طیف گسترده‌ای از خدمات متنوع، بی‌نیازی از بسترهای مختلف دیگر و قابل اعتماد بودن، تمام آن چیزی است که کاربران یک بستر خدماتی در حوزه مالی، به آن نیاز دارند. با توبانک نیاز به جابه‌جایی‌ها و به‌کارگیری روش‌های سنتی برای هرگونه پرداخت اعم از نقل و انتقال پول و سرمایه‌گذاری، برطرف می‌شود.

سوپر اپلیکیشن توبانک در حوزه‌های بانکداری دیجیتالی و سوپرمارکت مالی دارای رابط کاربری ساده و جذاب است که علاوه بر خدماتی همچون انتقال وجه، استعلام خلافی خودرو و قبض‌های متنوع و پرداخت آنها، برخی دیگر از خدمات با عناوین «نئوبانک»، «سامانه پیچک» و «کیف پول الکترونیکی» را نیز ارائه می‌دهد.


خدمات نئوبانک

نئوبانک در اصل بانکی است که هیچگونه شعبه فیزیکی ندارد و خدماتی شامل چک، پس‌انداز، خدمات پرداخت و وام را در زیرساخت‌های کاملاً دیجیتال به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نئوبانک روی خدمات برتر، هزینه‌های کمتر و ارتباط بهتر با هر مشتری تلاش می‌کنند.

به‌واسطه شعبه شخصی بانک گردشگری، امکان احراز هویت و افتتاح سپرده کاملا آنلاین و رایگان در بانک گردشگری را بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما میسر می‌کند. تضمین کننده و پشتوانه ارائه خدمات شعبه شخصی، بانک گردشگری است. خدمات شعبه شخصی به شرح زیر است.

احراز هویت کاملا خودکار و آنی

افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت طرح هواداری باشگاه پرسپولیس

افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت طرح ورزش‌های همگانی

افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت

افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ازدواج

صدور کارت بانکی آنی و ارسال رایگان

درخواست صدور المثنی کارت بانکی

استعلام 10 گردش آخر حساب

استعلام موجودی سپرده‌های بانک گردشگری

دریافت رمز اول و دوم کارت سپرده‌های بانک گردشگری

درخواست خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک


کیف پول الکترونیکی

با استفاده از کیف پول الکترونیکی می‌توان تراکنش‌های خُرد اینترنتی مانند انواع خرید آنلاین، قبض‌های متنوع و هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را پرداخت کرد. مزایای استفاده از کیف پول الکترونیکی سهولت استفاده، عدم نیاز به همراه داشتن کیف پول فیزیکی یا کارت‌های بانکی متنوع، بدون نیاز به صرف زمان برای تکمیل اطلاعات صفحه پرداخت آنلاین، امنیت، سرعت و ارتباط با سایر حساب‌ها است.


سامانه پیچک

درحال حاضر خدمات چک صیادی در سامانه پیچک سوپرمارکت مالی توبانک در دسترس است. توبانک اولین و تنها سوپر اپلیکیشن غیر PSP است که توانسته مجوز عملیات چک را در قالب سامانه مزبور از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک دریافت کند. با استفاده از سامانه‌ی پیچک می‌توان از تمام خدمات مربوط به صدور و نقل و انتقال چک و احراز اعتبار صادرکننده آن بهره‌مند شد. به‌زودی خدماتی همچون مدیریت ثروت، صندوق سرمایه‌گذاری، مشاوره سرمایه‌گذاری، سجام و بورس به فهرست خدمات سوپرمارکت مالی توبانک افزوده خواهد شد.


تغییرات نسخه اخیر

.


توسعه دهنده

gardeshpay