لوگو $تست بتا&

$تست بتا&

تصاویر $تست بتا&تصاویر $تست بتا&تصاویر $تست بتا&

توضیحات

بتادارو اولین و بزرگترین داروخانه آنلاین در شمال غرب کشور است که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد. بتادارو امکان خرید آنلاین محصولات داروخانه نظیر مکمل های ورزشی، مکمل های غذائی، محصولات مادر و کودک، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی بهداشتی را فراهم کرده است. شما با استفاده از اپلیکیشن بتادارو می توانید محصولات را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید و با مطالعه توضیحات آنها و مفایسه قیمت ها هوشمندانه خرید خود را انجام دهید. همچنین در هر دسته بندی امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس برند، شرکت سازنده، تاریخ انقضا، جنسیت مصرف و... وجود دارد که به شما کمک می کند سریعتر محصولات مورد نظر خود را پیدا کنید.

ویژگی جذاب دیگری که در اپلیکیشن بتادارو وجود دارد امکان دریافت اعلان و نوتیفیکیشن های حراج و کد تخفیف انحصاری اپلیکیشن است که امکان خرید محصولات را با قیمت پایینتر از سایت بتادارو را برای شما فراهم می کند. در کنار آن پشتیبانی حرفه ای، ارسال سریع سفارشات، موجودی بروز محصولات و قیمت های رقابتی در بتادارو یک تجربه خرید به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اپلیکیشن بتادارو برای سیستم عامل های اندروید و iOS، که مختص آیفون و آیپد است، عرضه شده است. امکان دانلود نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن از لینک مستقیم نصب در همین صفحه وجود دارد و برای دریافت نسخه‌ی iOS می‌توانید به اپلیکیشن‌های دانلود اپلیکیشن ‌iOS مراجعه کنید.


تغییرات نسخه اخیر

بهبود سرعت برنامه


توسعه دهنده

بتادارو