لوگو تداکس ‌تهران | TEDxTehran

تداکس ‌تهران | TEDxTehran

تصاویر تداکس ‌تهران | TEDxTehranتصاویر تداکس ‌تهران | TEDxTehranتصاویر تداکس ‌تهران | TEDxTehranتصاویر تداکس ‌تهران | TEDxTehran

توضیحات

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید برنامه زمانی، سخنرانان و اخبار رویداد‌های تداکس‌تهران را مشاهده کنید و ویدیو سخنرانی‌ها و گالری عکس‌های رویداد‌های پیشین را مشاهده کنید.


درباره تداکس‌تهران:


تداکس‌تهران مجموعه‌ای بومی، از رویدادها و کنفرانس‌هاست که به صورت مستقل از تد و دیگر تداکس‌ها، توسط تیم تداکس‌تهران برگزار می‌شود. این رویدادها که تحت لیسانس سازمان تد (TED) و با احترام به ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و در چارچوب قوانین کشور برگزار می‌شوند، مردم تهران (و ایران) را برای شرکت در رویدادی شبیه به کنفرانس‌های تد گرد یکدیگر می‌اورند. در این قالب، نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه‌های گوناگون گردهم فراخوانده شده تا ایده‌ها و ماجراهای خود را در قلب تهران به اشتراک بگذارند. همسو با ماموریت تد برای «گسترش ایده‌های ارزشمند»، تداکس‌تهران می‌کوشد تا «ایده‌هایی برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد. در ایران، مانند بقیه نقاط جهان، هر رویداد تداکس توسط تیم داوطلبین متفاوتی برگزار می‌گردد. همچنین این رویدادها از نظر اندازه و ظرفیت و قالب متفاوت هستند. تداکس‌هایی مانند تداکس استاندارد، تداکس دانشگاهی، تداکس جوانان، تداکس‌سالن، تداکس کتابخانه‌ای و تداکس‌هایی برای شهرهای بزرگ از آن جمله‌اند. تداکس‌تهران فقط رویدادهایی که در وب‌سایت رسمی خود به آدرس TEDxTehran.com اعلام می‌دارد را برگزار می‌کند و از تمامی تداکس‌های دیگر که در ایران و جهان برگزار می‌شوند، مستقل است.


تغییرات نسخه اخیر

بهبود رابط کاربری و رفع باگ‌های پیشین


توسعه دهنده

تداکس‌تهران