لوگو تخفیف تایم

تخفیف تایم

تصاویر تخفیف تایمتصاویر تخفیف تایمتصاویر تخفیف تایمتصاویر تخفیف تایمتصاویر تخفیف تایم

توضیحات

تخفیف تایم اپلیکیشنی پر از تخفیف‌های گوناگون در اختیار شماست تا به سادگی به بهترین تخفیف‌ها دسترسی داشته باشید. تخفیف‌تایم اینجاست تا دیگر نگران قیمت و گرانی انواع امکانات شهری و حتی سوپرمارکت‌ها نباشید و با مناسب‌ترین قیمت از آن‌ها استفاده کنید.

صدها تخفیف متنوع و کارآمد در 16 دسته بندی برای شما قرار داده‌ایم تا با استفاده از کد تخفیف هر یک از آن‌ها از بهترین امکانات و خدمات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت بهره‌مند شوید.

تخفیف‌های تخفیف‌تایم شامل:

اپراتور، مخابرات، اینترنت

تاکسی اینترنتی، حمل و نقل

رزرو هواپیما و هتل، تور و سفر

سفارش غذا و رستوران و کافی‌شاپ

موزیک، سینما، تئاتر و رسانه

فروشگاه اینترنتی

مشاوره و آموزش حضوری و آنلاین

ورزش و سرگرمی

لباس، مد و فشن

تخفیف‌های گروهی

پزشکی و سلامت

زیبایی و آرایش

خدمات آنلاین

بیمه

سوپرمارکت

نرم افزار و بازی


علاوه بر این دسته بندی‌ها، بخش تخفیف‌های جدید نیز در اپلیکیشن قرار داده شده است تا به راحتی جدیدترین تخفیف‌ها را مشاهده و از آن‌ها استفاده کنید.

در بخش کسب و کارها نیز تخفیف‌های مربوط به بهترین استارت آپ‌ها و فروشگاه‌ها را مشاهده کنید و کم‌هزینه‌ترین خریدها را تجربه کنید.

یکی از بهترین امکانات تخفیف تایم امکان مشاهده تخفیف‌ها به تفکیک شهر محل زندگی شماست. شهر محل زندگی خود را انتخاب کنید و به سادگی از بهترین تخفیف‌ها استفاده کنید.

همچنین می‌توانید تخفیف‌ها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز از تخفیف‌های مناسب خود با خبر شوند و لذت استفاده از خدمات ارزان قیمت و با کیفیت را تجربه کنند.


تغییرات نسخه اخیر

رفع ایرادات شناخته شده.


توسعه دهنده

محسن حیدریان