لوگو باشگاه پیشنهاد

باشگاه پیشنهاد

5
تصاویر باشگاه پیشنهادتصاویر باشگاه پیشنهادتصاویر باشگاه پیشنهادتصاویر باشگاه پیشنهادتصاویر باشگاه پیشنهاد

توضیحات

در محیطی شاد و مدرن با دوستان و آشنایان خود، خرید گروهی و تخفیف واقعی را تجربه کنید!

خرید چگونه اتفاق می افتد


خرید به دو صورت در اپلیکیشن «باشگاه پیشنهاد» اتفاق می افتد



  1. انتخاب یکی از پیشنهادها از لیست پیشنهادهای داخل اپلیکیشن ، انجام پرداخت و تشکیل گروه خرید

  2. لمس کردن لینک به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی ، مشاهده گروه خرید و پرداخت

    به اشتراک گذاری گروه خرید


بعد از مرحله پرداخت این امکان برای شما فراهم است که با زدن دکمه دعوت از دوستان ، لینک گروه خرید خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر کسی برنامه باشگاه پیشنهاد را داشته باشد با لمس لینک منتشر شده در شبکه های اجتماعی، این امکان برای او فراهم می شود که به جای مرورگر آن را در اپلیکیشن باز کند و ...

همچنین اطلاعات گروه های خرید همواره از گزینه گروه های من در منوی کناری صفحه اصلی در دسترس است. و در صورتی که گروه منقضی نشده باشد امکان به اشتراک گذاری و دعوت از دوستان وجود دارد.

نهایی شدن خرید

در هر پیشنهاد مشخص شده است که قیمت گروهی یک کالا یا یک خدمت برای یک گروه خرید چند نفری است مثلا : برای 5 نفر 100,000 هزار تومان. این بدان معناست که این خرید وقتی نهایی می شود که نفر پنجم پرداخت خود را انجام دهد. وقتی این اتفاق بیافتد از طرف باشگاه پیشنهاد با شما تماس گرفته می شود و امور مربوط به هماهنگی ارسال ( برای کالا ها ) انجام می شود.

ارسال کالا

با توجه به این که مشخص نیست که گروه خرید تشکیل شده کی تکمیل می شود به محض تکمیل شدن گروه با اعضای گروه تماس گرفته می شود و جهت ارسال هماهنگی های لازم صورت میگیرد. برای این منظور لازم است اطلاعات مربوط به آدرس در پروفایل کاربری صحیح وارد شده باشد.

تکمیل نشدن گروه خرید


هر گروه برای تکمیل شدن مدت زمان محدودی دارد که این مدت در متن پیشنهاد ها قید شده است معمولا این زمان بین 3 تا 10 روز می باشد. مدت زمان باقی مانده در صفحه اطلاعات گروه قابل مشاهده می باشد.

اگر گروه در مدت زمان مشخص شده تکمیل نشود گروه منقضی می شود. در این حالت باشگاه پیشنهاد تصمیم می گیرد که خرید را برای اعضای گروه تحت چه شرایط پرداختی نهایی بکند یا در بدترین حالت وجه خرید را با هماهنگی برگشت بدهد.


تغییرات نسخه اخیر

اضافه شدن پرداخت در محل


توسعه دهنده

Ehsan