لوگو بازرگام(خرید آنلاین میوه)

بازرگام(خرید آنلاین میوه)

تصاویر بازرگام(خرید آنلاین میوه)تصاویر بازرگام(خرید آنلاین میوه)تصاویر بازرگام(خرید آنلاین میوه)

توضیحات

در راستای حذف واسطه های غیرضروری ،کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و تامین کالاهای با کیفیت در بسته بندی های مناسب وهمچنین دسترسی به یک سیستم جامع توزیع در بهینه ترین شکل ممکن، گروه تعاونی پیشگامان برآن شد تا با توجه به ظرفیت های بی بدیل و بی نظیر خود , خدمتی دیگر را به منصه ظهور برساند برای داشتن یک زنجیره تامین بهینه و با کیفیت فاکتورهای مهمی تاثیرگذار خواهد بود که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.


مجموعه بازرگام به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه تعاونی پیشگامان به مرکزی برای تولید, نگهداری و توزیع کالاهای گوناگون در کشور بدل شده است در این مجموعه با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب, زیرساخت های احداث شده از قبیل سردخانه و انبارهای دپوی کالا, صنایع بسته بندی و همچنین با تکیه بر مجوز ارزشمند اپراتوری پست , امکان ایجاد یک زنجیره تامین فراگیر و ارزان را در کشور مهیا نموده است .

شما با عضویت در بازرگام میتوانید کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت در بهینه ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسبتر از بازارهای فیزیکی تهیه و دریافت نمائید.

همچنین کلیه ی تولیدکنندگان ,کشاورزان و باغداران سراسر کشور نیز میتوانند با توجه به امکانات سخت افزار و نرم افزار ایجاد شده در بازرگام با بهترین و بروزترین روشهای تبلیغاتی محصولات خود را به هموطنان عرضه نمایند.

در حال حاضر بازرگام در شهر های تهران ، اصفهان و یزد به ارائه خدمات می پردازد.


کلمات کلیدی:

فروش عمده میوه، خرید اینترنتی میوه، فروشگاه اینترنتی میوه، خرید میوه، میوه فروشی اینترنتی، عمده فروشی میوه، فروش میوه، خرید میوه آنلاین، خرید عمده میوه، انواع میوه، خرید میوه اینترنتی، فروش آنلاین میوه، میوه فروشی، خرید آنلاین میوه، قیمت میوه، صیفی جات، خواص میوه ها، میوه فروشی آنلاین،میوه آنلاین


تغییرات نسخه اخیر

تغییرات UX , UI


توسعه دهنده

بازرگام