لوگو این کاره - inkare

این کاره - inkare

تصاویر این کاره - inkareتصاویر این کاره - inkareتصاویر این کاره - inkare

توضیحات

در حال حاضر در مشهد فعال هستیم.


این کاره !

همه افراد دوست دارند به کارهایشان در اسرع وقت رسیدگی کنند و نیازهایشان را به ساده ترین شکل ممکن برآورده سازند اما گاها پیش می آید که در اصطلاح فرصت برای سر خاراندن هم باقی نمی ماند. از آنجایی که پیشرفت جوامع همواره با خود نیازهای جدیدی به همراه می آورد، برآوردن کردن این نیازها باعث بوجود آمدن مشاغل و حرفه هایی شده که ما کمتر به آنها و نقش مهمی که در زندگی ما ایفا می کنند توجه داریم. از نظافت منزل و مراقبت از کودکان گرفته تا تعمیر لوازم خانه و شستن اتومبیل و ... ما پروسه زمان بر رسیدگی به کارها را از همیشه آسان تر کرده ایم. کاراتو به این کارش بسپار !


متخصصان و همکاران ما در اپلیکیشن این کاره، آمادگی دارند تا در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های خدماتی مختلف باشند. نیروهای این کاره از میان متخصصین حرفه ای انتخاب شده اند و اطمینان از انجام گرفتن کارها به بهترین نحو از وظایف ما در این کاره است. همکاران ما در تیم پشتیبانی اپلیکیشن این کاره پاسخگوی شما جهت حل مشکلات هستند.


اگر در هر زمینه خدماتی با مشکل مواجه شده اید ما به شما پیشنهاد میکنیم در اپلیکیشن این کاره از خدمات حرفه ای ترین ها بهره مند شوید. نیروهای مجرب و قابل اعتماد در نزدیکی شما هستند ، اپلیکیشن این کاره را دانلود و به سرعت درخواستتان را ثبت کنید.


زندگی با اطمینان با این کاره!


خدمات این کاره

در حال حاضر این کاره آماده ارائه خدمات در زمینه های زیر است :

آموزشی : تدریس خصوصی ، مشاوره تحصیلی ، آموزش نرم افزار

تشریفات و مراسم : عکاسی

حفاظت : دوربین مدار بسته

خدمات رایانه ای : شبکه ، سخت افزار و نرم افزار

دکوراسیون و بازسازی : درب ، کابینت نرده و حفاظ ، نقاشی

فنی و تعمیرات : آیفون، برق و روشنایی ، تعمیر خودرو، تلفن و سانترال ، سرمایش و گرمایش ، لوله کشی

نظافت: نظافت منزل ، نظافت محل کار ، کارواش


www.inkare.me

info@inkare.me

051-38848427


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

inkare