لوگو اینفود/Infood

اینفود/Infood

5
تصاویر اینفود/Infoodتصاویر اینفود/Infoodتصاویر اینفود/Infoodتصاویر اینفود/Infoodتصاویر اینفود/Infood

توضیحات

اینفود، زبان خوردنی هاست

‏موقع خرید کردن اگه بخوای نوشته های روی همه محصولات رو بخونی، اغلب یا انقدر ریز و ناخوانا نوشته شده که نمیشه خوند، یا اگرم بشه خوندشون انقدر گنگ و پیچیده هستن که اصن آدم متوجه نمیشه دارن چی میگن. کلا هم انقدر وقت آدم رو می‌گیره که بیخیال خوندن میشیم.

‏اینفود این اطلاعات رو تو خودش جمع کرده و به شکل واضح، خوانا، کاربردی و ساده ارائه میکنه. اینفود با داشتن اطلاعات خوراکی‌ها و گرفتن اطلاعات تغذیه‌ای افراد، متناسب با ویژگی های شخصی هر فرد میزان برآورده شدن نیازشون رو از خوردن یک واحد از اون محصول بهش میگه.

‏برای یک انتخاب بهتر در این بازار پر تنوع خوردنی‌ها، مقایسه محصولات با همدیگه خیلی کار سختیه و حسابی زمان آدم رو میگیره. وقتی بخوای همه محصولات رو با هم مقایسه کنی تا بهترین و مناسب‌ترین شون رو انتخاب کنی خیلی شدنی نیست. اینفود با مقایسه همه محصولات در هر طبقه بندی با همدیگه، این امکان رو فراهم می‌کنه که بر اساس ویژگی های مختلف،‌ محصولات رتبه بندی بشن و افراد بتونن بهترین و مناسب‌ترین محصول رو انتخاب کنن.

‏وقتی برای اولین بار با اینفود به فروشگاه برید، دیگه سنگینی سبد خریدتون اذیت نمیکنه. ما همه این کارها رو انجام دادیم تا بار سنگین انتخاب محصول از روی دوش شما برداشته بشه و با دغدغه کمتری در فروشگاه به لذت خرید کردن بپردازید.

‏ما اعتقاد داریم این حق شماست که هرچیزی که میخواید بخرید و غذایی که میخواید تهیه کنید رو بشناسید و زیر و بم اون رو قبل از خرید در بیارید.


تغییرات نسخه اخیر

رفع عیوب و اصلاح خطاها


توسعه دهنده

اینفود