لوگو اپلیکیشن شهروندی شهرمن | shahreman

اپلیکیشن شهروندی شهرمن | shahreman

تصاویر اپلیکیشن شهروندی شهرمن | shahremanتصاویر اپلیکیشن شهروندی شهرمن | shahremanتصاویر اپلیکیشن شهروندی شهرمن | shahreman

توضیحات

اپلیکیشن شهروندی شهرمن با هدف تجمیع خدمات در بستر یکپارچه در حوزه شهری ایجاد شده است تا خدمات مختلف را از درگاه واحد به شهروندان ارائه دهد. در کنار سرویس‌های خدماتی مختلف، اطلاع از وضعیت آب و هوا، اخبار، کیفیت هوا، نظر سنجی و... را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.


در گام نخست سرویس‌های ارایه شده به شهروندان به شرح زیر است:


1- چشم شهر: در این سرویس شهروند می‌تواند مسائل و مشکلات شهری خود را از طریق ثبت مکان بر روی نقشه، ارسال عکس، صوت و متن به مدیریت شهری گزارش نماید.

2- باشگاه شهروندی: در این باشگاه، شهروندان با توجه به فعالیت در اپلیکیشن امتیاز دریافت می‌کنند و ضمن معرفی نفرات برتر، برای شهروندان با توجه به امتیازات دریافتی امکان دریافت جوایز و تشویقی از بانک جوایز مهیا شده است.

3- نقشه مشهد: این سرویس امکان مشاهده نقشه در نمای پرسپکتیو و چرخش 360 درجه را دارد و دارای امکاناتی همچون این دور برها، برای یافتن فرصت‌های اطراف، قابلیت اضافه کردن نقاط شخصی، مسیریابی خطوط اتوبوس‌رانی، پمپ بنزین‌ها، ترافیک معابر، درمانگاه‌ها و مسیریابی شخصی می‌باشد.

4- آساپ: شهروندان مشهدی با پارک در حاشیه خیابان‌ها، با خوداظهاری محل و میزان زمان پارک، از 10 ساعت پارک رایگان و 30 درصد تخفیف تعرفه‌های پارک حاشیه‌ای برخوردار می‌شوند.


تغییرات نسخه اخیر




توسعه دهنده

shahreman