لوگو اپسیم چت

اپسیم چت

تصاویر اپسیم چتتصاویر اپسیم چتتصاویر اپسیم چت

توضیحات

اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که می توانید با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز روزانه خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت کنید.

در اُپسیم دست شما برای انتخاب همه چیز باز است. از چت با دوستان و تماس صوتی و تصویری و ارسال فایل های حجیم تا 5 گیگا بایت بصورت نامحدود، تا پرداخت قبوض و خرید کادو و . . . تازه!! تمام این خدمات با تخفیف ۶6 درصد ترافیک اینترنت در اختیار شماست.


امکانات اُپسیم!!

تماس تصویری و صوتی رایگان: شما می‌توانید توی اُپسیم با سایر افرادی که اُپسیم دارند تماس صوتی و تصویری امن برقرار کنید.


آپلود و دانلود: توی اُپسیم بدون هیچ محدودیتی میتونی فایل آپلود و دانلود بکنی، هر فایلت میتونه 5 گیگابایت باشه و تعدادش در روز اصلا مهم نیست.


اشتراک فایل: توی اُپسیم چون تخفیف 66 درصدی دارید میتونین فایلهاتون رو آپلود کنین و لینک فایل رو برای دوستانتون بفرستید تا هم آپلود با تخفیف انجام بشه و هم دانلود، اینجوری میتونین فایلهاتون رو با لذت تخفیف به اشتراک بذارین.


کانال و گروه: با چند کلیک گروه بسازید و از دورهم بودن با دوستان یا خانواده تان لذت ببرید. یا کانال بسازید و کسب و کارتان را به همه معرفی کنید.


شارژ و بسته اینترنتی: در آیگپ امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی برای مشترکین همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود داره با یک تفاوت خوب که با استفاده از امتیازاتتون در اُپسیم میتونین 20 درصد ارزانتر شارژ و بسته اینترنتی بخرید.


خدمات پرداخت: دیگه لازم نیست برای پرداخت قبض کلی وقت برای مراجعه به بانک یا باز کردن اپ های مختلف هدر بدید. تو اُپسیم خیلی راحت می تونید همزمان که در حال چت کردن هستید تمام قبوض خودتون رو هم پرداخت کنید؛ حتی قبض جرائم رانندگی!!


فضای ابری نامحدود: بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل‌هایتان و یا مطالب خودرا آپلود کنید و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.


منعطف برای موبایل، وب و دسکتاپ: شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید . هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت. شما میتوانید از نسخه وب اُپسیم و یا دسکتاپ ان برای سهولت در امور مدیریت کانال های خود استفاده کنید


تغییرات نسخه اخیر

بهبود در ارسال و دریافت پیام

بهبود در ارسال فایل

بهبود در تماس صوتی و تصویری


توسعه دهنده

opsim chat