لوگو آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسی

آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسی

3
تصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسیتصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسیتصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسیتصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسیتصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسیتصاویر آموزش بصری 504 لغت زبان انگلیسی

توضیحات

‣ یادگیری آسان 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

با اپلیکیشن 504


کتاب واژگان ضروری زبان انگلیسی، یکی از مشهورترین کتب در زمینه آموزش زبان انگلیسی است و تقریباً تمام افرادی که قصد آموزش زبان انگلیسی را دارند حداقل یک‌بار از آن استفاده کرده‌اند.

اپلیکیشن حاضر با موضوع آموزش لغات کتاب 504، یکی از منحصربه‌فردترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است که به شما کمک می‌کند با روشی بسیار آسان و در عین حال پیشرفته و با تصویرسازی ذهنی، زبان انگلیسی را فرا بگیرید.


‣ اپلیکیشن 504 فقط کتاب واژگان ضروری زبان انگلیسی نیست!


◦در این اپلیکیشن برای افزایش یادگیری مفهوم هر لغت در کنار ترجمه فارسی، یک عکس به شما ارائه می‌شود. این عکس معنی لغت را به صورت تصویر در ذهن شما ثبت می‌کند تا برای مرور از ترجمه فارسی آن بی‌نیاز باشید.

◦ترجمه دقیق فارسی ذیل هر لغت یا مثال در دسترس شماست، که با زدن کلید مخصوص ظاهر می‌شود تا چشم شما، به دیدن معانی فارسی عادت نکند.

◦حداقل 2 فیلم با زیرنویس برای کاربرد هر لغت، به صورت اختصاصی تهیه شده است تا کاربرد لغات جدید پس از فراگیری در ذهن شما ماندگار شوند.

برنامه ویژه مرور دروس، طبق نمودار حافظه، زمان مرور هر درس را به شما یادآوری می‌کند (لایتنر پیشرفته) با کمک این برنامه شما هرگز لغتی را فراموش نخواهید کرد.

◦دیکشنری لمسی برنامه با لمس هر لغت انگلیسی ظاهر می‌شود، تا با ترجمه فارسی در سریع‌ترین زمان شما را یاری دهد.

دیکشنری همچنین با لمس لغات فارسی، می‌تواند معادل انگلیسی لغات را نمایش دهد تا شما جهت افزایش گنجینه لغات، آنرا به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

◦آموزش لغات کتاب 504 بدون محدودیت زمانی و مکانی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی حاضر شامل 42 درس است که هر درس، دوازده لغت جدید را با این شیوه استثنایی به شما آموزش می‌دهد، تا در پایان شما بتوانید به زبان انگلیسی فکر و صحبت کنید.

شما با داشتن اپلیکیشن حاضر، پس از یکبار دانلود هر درس، در هر زمان و مکانی که باشید بدون احتیاج به اتصال اینترنت می‌توانید از تمام محتواهای دانلود شده استفاده کنید.


‣ قابلیت‌ها و مزایای اپلیکیشن آموزش 504 واژه ضروری زبان انگلیسی


∙ آموزش مفهوم هر لغت با یک عکس

∙ 2 فیلم همراه با زیرنویس برای هر واژه

∙ تلفظ صحیح و دقیق هر واژه

∙ تلفظ صحیح و دقیق هر مثال با دو سرعت

∙ تلفظ داستان‌های کوتاه پایان هر درس (با کیفیت عالی)

∙ دیکشنری لمسی

∙ ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

∙ دیکشنری رایگان با بیش از 170،000 واژه

∙ برنامه ویژه مرور درس ها(لایتنر هوشمند)

∙ آزمون چهار گزینه‌ای در پایان هر درس

∙ حجم کم هر درس برای دانلود

∙ یکبار دانلود هر درس و استفاده همیشگی آفلاین، بدون نیاز به اینترنت


ارتباط با ما:

info@kotobgram.com

آموزش زبان انگلیسی ( words)


تغییرات نسخه اخیر

امکان اضافه کردن لغات مورد علاقه به لیست علاقه مندی ها

تستهای چهارگزینه ای.


توسعه دهنده

DANA